Стабілізатор сцепного пристрою

Статті, поради, ділимося досвідом...

Модератори: Co-pilot, Valentin, igor1965

Відповісти
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Стабілізатор сцепного пристрою

Повідомлення Ruslan »

Писав про нагрузку на фаркоп, але згадав про такий девайс як стабілізатор сцепного пристрою. Вони є декількох виробників і відрізняються тим, на яку вагу каравана розраховані. Колись думав що це лише маркетинг. Але, років 8-9 тому мав караван із звичайним сцепним. На швидкостях біля 70-80 при обгоні фур чи автобусів, а також при зустрічних відчував як караван "зависав" і хотів вильнути. Було неприємно, хоча знаючи про це якось вже і не звертав уваги. При нагоді купив сцепне з стабілізатором, при першій поїздці вразило, наскільки караван змінив поведінку. Бовтанка припинилась, ясно що не скористатись тим не міг, виросла швидкість пересування. За кордоном, зокрема в Німеччині наявність сцепного з стабілізатором дає право отримати наліпку обмеження швидкості до 100. Без нього лише 80.
І дійсно стабілізатор дає досить помітний єфект. Виїхавши з дому не затискав стаб, бо їхав через все місто, це багато маневрів які зношують чашки. Виїхав на трасу, про незатиснутий стабілізатора згадав лише після роз'їзду з фурою. Зупинився, 30 сек роботи і знов задоволення від їзди, та очікування приємних вражень від відпочинку.
Стабілізатор це дуже потрібний девайс, який підвищує комфорт та безпеку водіння. Не дарма наявність цієї приблуди дозволяє рухатись +20 км/год.


Аватар користувача
Deffi
Site Admin
Повідомлень: 10507
З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
Ім'я: Евгений
Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
Країна, місто: Украина Днепропетровск
Skype: Deffi123
zello: Deffi76
Дякував (ла): 521 раз
Подякували: 382 рази
Контактна інформація:

Стабілізатор сцепного пристрою

Повідомлення Deffi »

Ездил много и с разными прицепами и действительно со стабилизатором приятней! Главное не делать ошибку очень многих. НЕ СМАЗЫВАТЬ ШАР!!! А то рассказывают, скрипит, шар стирается..... А в итоге превращают замковое со стабилизатором за 400 евро в 10 евро :hi_hi_hi:
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Стабілізатор сцепного пристрою

Повідомлення Ruslan »

Deffi писав: Сер жовтня 26, 2022 20:13 НЕ СМАЗЫВАТЬ ШАР!!! А то рассказывают, скрипит, :hi_hi_hi:
🤣😂😀 згадав, як років 35 тому сусід по гаражному кооперативу підійшов за порадою. В нього дуже скрипіли тормозні колодки, а в мене така сама 21 Волга. Я молодий, дурний, ще слова тролінг не знав, 😉, порадив змазати барабани солідолом. Потім місяці два ховався від того сусіда. Він перевірив що сильніше: бампер чи гараж.
А взагалі, бажано перед виїздом, тоненьким наждаком пройтись легенько по шару фаркопа, я так завжди роблю. Якась сота мікрона, але тоді дійсно фрікциони скриплять, а це і є показником їх доброї роботи.
PS. Підібрав грубші шайби на своє сцепне, бо фрікциони ще походять, а от хрусту вже не було. Тепер знов "тішить" слух
Відповісти

Повернутись до “Поради досвідчених”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість