Акумулятор LiFePo 4,

Модератори: Valentin, igor1965

Відповісти
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Літом минулого року мав можливість за адекватні гроші, близько 9000 грн купити 4 ячейки LiFePo 4 акумуляторів емністю 250 А. Окремо докупив плату BMS ( блок моніторингу батареї) та активні балансири. Виставив напругу заряду 14,2 В. Вдалось в вересні 2021 року 14 днів простояти автономно. У серпні цього року автономка 20 днів. Виїзди в Карпати чи на вихідні на 2-3 дні не рахуюЖодного разу напруга нижче 12,2 В не просіла. З споживачів: світло, насоси, мобільніки це ні про шо, там рахувати нема чого. Головний поглинач це комперсорний холодильник 80 Вт через інвертор. Але щоб зменшити споживання інвертора на ХХ зробив управління з терморегулятора холодильника- інвертор включається коли потрібно холодильнику. Ще один поглинач це мувер, але час користування близько 10 хв при парковці.
Тепер про явні переваги. По перше це вага. 250 ампер з усім обвісом (клеми, шини, дроти, блоки) важить близько 15 кг. Друге то те, що режим роботи кардинально різниця від АГМ чи геля. Напруга не падає як на кислотних, а ніби пряма лінія. Окрім того, з 250 АГМ без шкоди для акума можна зняти близько 120А, з звичайного стартерного лише 75 А. З того я заради експерименту витягував 220А, три рази поспіль. Великий плюс це можливість заряджати великим струмом (мій дозволено 40А), так само можна давати миттєве навантаження в 250 А, без шкоди для акума, правда не через БМС, бо в мене на 100А. Відповідно інвертор та мувер підключені на клеми напряму. На відміну від звичайного літія не становить пожежної та вибухової небезпеки.
Єдиний мінус який я виявив це ціна при купівлі, але якщо перевести це на ресурс циклу розряд заряд, то вийде дешевше розкрученого бренду з круглими ячейками системи АГМ.
Не знаю як поведе себе цей девайс років через 7, але за рік експлуатації відхилень від паспортних параметрів я не виявив.
Якщо підійшов час замінити старий акум, чи потрібно ставити новий, від щирого серця раджу розглянути покупку саме Лифепо акумулятора. Якщо в самого руки на місці, чи є знайомий електрик, то значно дешевше купувати окремо ячейки і навесні, ніж купляти готовий вже зібраний акумулятор. Якщо дозволяє час, то ще краще купити на Алі, економія суттева


Аватар користувача
IesuiT
Повідомлень: 457
З нами з: Чет листопада 21, 2013 19:53
Ім'я: Жека
Техніка: МВ 2007 автодом, Рено Мастер 2019
Країна, місто: Киев
Дякував (ла): 41 раз
Подякували: 22 рази
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення IesuiT »

Интересно, сколько он выйдет при нынешнем курсе и ценах?
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Зараз спробую пошукати.
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Зображення
Це 200 А, ціна за 4 шт. Перше ліпше що знайшов на Алі. Додати БМС десь 200-600 грн, балансир орієнтовно 400 грн, перемички приблизно 200 грн. Приблизно до 9000 грн можна поміститись
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Зображення
Ось готове рішення на 100 ампер
Не лінуйтесь, гугліть
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Зображення
Ось в Україні. Ціна за 1 ячейку, треба 4. Але з тих 90 Ампер він реально безболісно віддасть 80-85. І вага вийде менше 10 кг
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Зрозумійте мене вірно. Я не торгую та не виробляю акумулятори. Рекламувати змісту не маю. Просто якщо порівняти з кращим серед АГМ
Оптіма на 75 А, який в реалі віддасть не більше 40 А то вибір за вами

Зображення
Аватар користувача
Deffi
Site Admin
Повідомлень: 10507
З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
Ім'я: Евгений
Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
Країна, місто: Украина Днепропетровск
Skype: Deffi123
zello: Deffi76
Дякував (ла): 521 раз
Подякували: 382 рази
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Deffi »

Ruslan писав: Сер серпня 31, 2022 00:44 Це 200 А, ціна за 4 шт.
Только доставка 40т не радует....
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Женя, там по Алі потрібно шукати. Можна знайти навіть безкоштовну доставку
Аватар користувача
IesuiT
Повідомлень: 457
З нами з: Чет листопада 21, 2013 19:53
Ім'я: Жека
Техніка: МВ 2007 автодом, Рено Мастер 2019
Країна, місто: Киев
Дякував (ла): 41 раз
Подякували: 22 рази
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення IesuiT »

Deffi писав: Сер серпня 31, 2022 08:38
Только доставка 40т не радует....
Я вот тоже о доставке сразу подумал - вес и габариты...
Аватар користувача
IesuiT
Повідомлень: 457
З нами з: Чет листопада 21, 2013 19:53
Ім'я: Жека
Техніка: МВ 2007 автодом, Рено Мастер 2019
Країна, місто: Киев
Дякував (ла): 41 раз
Подякували: 22 рази
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення IesuiT »

Перелопатил прошлые годы кучу информации и пришел к выводу, что пока выгодней брать обычные свинцовые и не заморачиваться.
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Зображення
Доставка безкоштовна
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Давайте порахуємо по звичайних кислотних. Стартерний акумулятор можна розряжати без шкоди (сульфатація) на 30%. Тобто щоб зняти 90 А потрібно мати акумулятор на близько 300 А/г.
Знайшов на 200 А, вага 60 кг, ціна зовсім не демократична. Так, це гель, який видасть 100 А проти 90А ліфепо. Переконувати не буду, але ліфепо дешевше в 2 рази а по вазі легше на 50 кг.
Зображення


Зображення
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Зображення
От кіслотнік стартерний. Віддасть близько 70 А. Ціна вища за аналог ліфепо, вага в рази тяжчий, термін служби теж в рази менше. Випаровування шкідливі та небезпечні. Воно нам треба?
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

IesuiT писав: Сер серпня 31, 2022 11:56 Перелопатил прошлые годы кучу информации и пришел к выводу, что пока выгодней брать обычные свинцовые и не заморачиваться.
Перед купівлею свого акумулятора я теж почитав профільні форуми, відгуки. Потім просидів з калькулятором. І купив ліфепо. Жодного разу не пошкодував про свій вибір. До цього мав і звичайні кислотними і АГМ, і тягові, тобто було з чим порівнювати. Є ще один аргумент на користь ліфіка, це швидкість заряду та практично нульовий само розряд. Але переконувати не буду.
Просто краще користуватись чужим досвідом ніж вчитись на своїх помилках. До речі, Теслу вже потрохи переводять саме на лифепо4.
Аватар користувача
jevgen
Повідомлень: 256
З нами з: П'ят лютого 24, 2012 18:28
Ім'я: jevgen
Техніка: Fiat Hobbi 600 Mitsubishi Outlander
Країна, місто: Helsinki
Skype: bulgach1
Подякували: 10 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення jevgen »

Кроме всех перечисленных плюсов не маловажный ,это вес. Если учесть как сейчас в Европе штрафуют за перевес кемпера.У меня 3 по сто Лиферы. Это 500 свинца примерно должно быть. То есть около ста кило. А лиферы 35 кило в сумме.
Аватар користувача
Ильич
Повідомлень: 1339
З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
Ім'я: Віктор
Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
Країна, місто: Харків
Звідки: м.Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 173 рази
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ильич »

Дякую за інформацію. Порівняння цінової політики дуже дохідчиві. Зараз така можливісь автономки актуальна. У мене в машинці стоїть 100а\годин акб agm (використовував з 2016 року у каравані, був б\в, виробництво США, після продажі каравану стоїть у нашому кемпері). Панель на даху 160 ват. Основний споживач -компресорна автоморозилка на 25л, яка постійно з 10 червня по цей час не відключалася. Ну і періодично - підзаряджання телефонів, насос у мийці кухонній...ноут від інвертора. Поблеми поки-що не було ніякої. При панелі 110 ват- іноді не хватало зарядки під час тривалих несонячних днях. Але 38 кг акб трохи напружує...
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Ілліч не агитую, але якщо перевести вагу 38 кг в ампери ліфепо, то вийде десь понад 500 ампер :-) .
Чому я остаточно вирішив перейти на ліфепо4 я вже говорив. Вага, чесна віддача до 98 % від ємкості, ціна яка вже зрівнялася з АГМ. Забув ще один момент. Батарея складається з чотирьох блоків. Якщо один вийшов з ладу, його легко замінити, чого не зробиш і інших акумуляторах. Якщо посипалась одна банка, то весь акумулятор на смітник
Аватар користувача
IesuiT
Повідомлень: 457
З нами з: Чет листопада 21, 2013 19:53
Ім'я: Жека
Техніка: МВ 2007 автодом, Рено Мастер 2019
Країна, місто: Киев
Дякував (ла): 41 раз
Подякували: 22 рази
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення IesuiT »

Ну, если кто-то предложит готовое решение за 10 000 грн условно, то выбор очевиден.
А пока это разовая удача, я планировал два по 100 кислотника https://avtozvuk.ua/fiamm-6st-100-aze-t ... ka/p703344
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

IesuiT писав: Чет вересня 01, 2022 20:05 Ну, если кто-то предложит готовое решение за 10 000 грн условно, то выбор очевиден.
А пока это разовая удача, я планировал два по 100 кислотника https://avtozvuk.ua/fiamm-6st-100-aze-t ... ka/p703344
Якщо самому лінь шукати-лови
https://logicpower.ua/product/13299
2 кислотними по 100 по чесному віддадуть без шкоди для них 60А. Про вагу просто скромно промовчу. Параметри Бмс це струм розряду/заряду. Якщо підключати інвертор то напряму в обхід плати Бмс. Є і на 200 А Бмс, але ціна там кусюча. Окрім того інвертор піде в захист при падінні напруги швидше, ніж Бмс відключить акумулятор.
Зрозумій, переконує лише для того, щоб не шкодувати про покупку через дуже короткий проміжок часу. Є перевірена часом вісімка. Є Тесла. Вісімку знають всі і вона дешева. Але на Теслу оглядаються і подумки тихо заздрять
Відповісти

Повернутись до “Акумулятори”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Google [Bot] і 3 гостей