Акумулятор в умовах війни
Модератори: Valentin, igor1965
- Ильич
- Повідомлень: 1339
- З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
- Ім'я: Віктор
- Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
- Країна, місто: Харків
- Звідки: м.Харків
- Дякував (ла): 120 разів
- Подякували: 173 рази
- Контактна інформація:
Акумулятор в умовах війни
З початку агресії наші знайомі виїхали за межі України. Авто, тойота- королла, залишилося на паркінгі у Харкові. І стоїть там вже майже рік. Нещодавно знайшли у них у квартирі ключ запасний від машини. Пішов на паркінг, відчинив, вставив ключ- усе темно, нічого не світиться. Відкрив капот , поміряв тестером напругу на акб- показує 1, 54 вольта. Акб 60а\г. Думаю, якби клема була знята, то такого стану б не було-б.
Чи можливо його спасти?
Чи можливо його спасти?
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Акумулятор в умовах війни
ІИльич, Якщо є гарне зарядне, то спробувати можна. Як варіант дати напругу в 14В, але з дуже малим струмом, 2-4 А. Хоча б годину спостерігати чи не гріється. Якщо за годину напруга піднімееться, шанс є. Але 60А він вже точно не матиме. Судячи з того що ви написали, йшов саморозряд, та розряд малим струмом від сигналізації. Дійсно, якби клема була знята, такого б не було.
Головне не давати великий струм при "реанімації"
Головне не давати великий струм при "реанімації"
- Ильич
- Повідомлень: 1339
- З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
- Ім'я: Віктор
- Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
- Країна, місто: Харків
- Звідки: м.Харків
- Дякував (ла): 120 разів
- Подякували: 173 рази
- Контактна інформація:
Акумулятор в умовах війни
Це було 4 лютого. Поки довіз акб до квартири, мабуть він поколотився і вже вдома напруга стала 2.28 вольта.
Подзвонив Петровичу, у якого я консультуюсь з питань панелей,контролерів, інверторів та акумуляторів, він мені дав пораду, як можливо оживити цей аккумулятор.
Підключив його до зарядного, яким користуюсь вже не перший рік, ток заряду не більше 0.7-1 ампер. І почав перевіряти періодично вольтметром напругу на клемах під час заряду.
Хронологія заряду: 04.02.23 ...14г30 хв....- 2.28 вольт
Спочатку напруга скаконула одразу до 14.2 вольта, але через хвилину опустилася до 11.9 вольт.
17г.30 хв.- напруга 12.01вольта
19 г.30 хв.- напруга 12.00 вольт
05.02.23... 08г.30 хв.- напруга 12.18 вольт
10г.30 хв. - напруга 12.26 вольт
11г.30 хв.-напругша 12.26 вольт
15г.00хв.-напруга 12.3 вольт
Пройшла перша доба з початку заряда.
22г.00 хв.- напруга 12.44 вольт
23г.00 хв. напруга 12.47 вольт
06.02.23... 09г.00 хв.- напруга 12.67 вольт. Фото не роблю, тільки роблю записи.
12г. 00 хв. -напруга12.73 вольт.
15г. 30 хв. - напруга 12.81 вольт.
Пройшла друга доба з початку заряда. Як я бачу, акумулятор потихеньку наповнюється зарядом.
17г. 30 хв.- напруга 12.85 вольта
Від"єднав зарядне, вольтметр показує
Значить усі банки, буду надіятися, цілі...це вже непогано...
Продовжую далі заряджати...Думаю, що ще дві доби буде іти процес...а там буде видно...
Подзвонив Петровичу, у якого я консультуюсь з питань панелей,контролерів, інверторів та акумуляторів, він мені дав пораду, як можливо оживити цей аккумулятор.
Підключив його до зарядного, яким користуюсь вже не перший рік, ток заряду не більше 0.7-1 ампер. І почав перевіряти періодично вольтметром напругу на клемах під час заряду.
Хронологія заряду: 04.02.23 ...14г30 хв....- 2.28 вольт
Спочатку напруга скаконула одразу до 14.2 вольта, але через хвилину опустилася до 11.9 вольт.
17г.30 хв.- напруга 12.01вольта
19 г.30 хв.- напруга 12.00 вольт
05.02.23... 08г.30 хв.- напруга 12.18 вольт
10г.30 хв. - напруга 12.26 вольт
11г.30 хв.-напругша 12.26 вольт
15г.00хв.-напруга 12.3 вольт
Пройшла перша доба з початку заряда.
22г.00 хв.- напруга 12.44 вольт
23г.00 хв. напруга 12.47 вольт
06.02.23... 09г.00 хв.- напруга 12.67 вольт. Фото не роблю, тільки роблю записи.
12г. 00 хв. -напруга12.73 вольт.
15г. 30 хв. - напруга 12.81 вольт.
Пройшла друга доба з початку заряда. Як я бачу, акумулятор потихеньку наповнюється зарядом.
17г. 30 хв.- напруга 12.85 вольта
Від"єднав зарядне, вольтметр показує
Значить усі банки, буду надіятися, цілі...це вже непогано...
Продовжую далі заряджати...Думаю, що ще дві доби буде іти процес...а там буде видно...
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
- Ильич
- Повідомлень: 1339
- З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
- Ім'я: Віктор
- Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
- Країна, місто: Харків
- Звідки: м.Харків
- Дякував (ла): 120 разів
- Подякували: 173 рази
- Контактна інформація:
Акумулятор в умовах війни
Пройшла третя доба заряда. Сьогодні вольтметр о 08.00 годин показав 13.00 вольта. І до 14.00 напруга стояла 12.9-13.01, без змін. О 14.00 відключив зарядне та залишив акб у спокої. О 18.45 перевірив напругу, вольтметр показав 12.5 вольт...Значить банки точно усі в порядку, замкнутих немає..Знову підключив зарядне на дуже малі токи і продовжую спостерігати. Думаю, що ще дві доби.
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
- Deffi
- Site Admin
- Повідомлень: 10507
- З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
- Ім'я: Евгений
- Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
- Країна, місто: Украина Днепропетровск
- Skype: Deffi123
- zello: Deffi76
- Дякував (ла): 521 раз
- Подякували: 382 рази
- Контактна інформація:
Акумулятор в умовах війни
Интересно сколько в нём осталось... У меня тоже есть акб, вроде хорошие. Только остаточная ёмкость 3 а/ч из 100
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Акумулятор в умовах війни
Пробуй заряжати малим струмом. Дуже малим. 1-3 А, постійною напругою біля 14,6В. Якщо повезе, можна відновити відсотків 70.Але перевір чи мати, ті що навколо пластин достатньо вологі. Акумулятори АГМ умовно не розборні. Але це умовно. Тут головне не товарний вигляд зберегти, а витягнути з тої сотки хоча би 60-70А. Але якщо корпус вже роздутий, змісту бавитись вже нема, це металобрухт.
- Ильич
- Повідомлень: 1339
- З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
- Ім'я: Віктор
- Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
- Країна, місто: Харків
- Звідки: м.Харків
- Дякував (ла): 120 разів
- Подякували: 173 рази
- Контактна інформація:
Акумулятор в умовах війни
Доброго ранку усім! Учора було шумновато дуже...русня не дає жити. Четверта доба вже йде зарядка струмом 0.8-1ампер...зранку вольтметр показує 13,61 вольт. Думаю, що завтра зарядне свою роботу зробить. Потім відстоїться три доби, бо треба виїхати до онуків, а потім перевірю під нагрузкою.
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
- Ильич
- Повідомлень: 1339
- З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
- Ім'я: Віктор
- Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
- Країна, місто: Харків
- Звідки: м.Харків
- Дякував (ла): 120 разів
- Подякували: 173 рази
- Контактна інформація:
Акумулятор в умовах війни
14.00 годин- вольтметр показує 13,82 вольта.
З початку відновлення акб пройшло 4 доби, або 96 годин. Через 10 хвилин почнеться наступна доба. Думаю, що остання.
З початку відновлення акб пройшло 4 доби, або 96 годин. Через 10 хвилин почнеться наступна доба. Думаю, що остання.
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
- Ильич
- Повідомлень: 1339
- З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
- Ім'я: Віктор
- Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
- Країна, місто: Харків
- Звідки: м.Харків
- Дякував (ла): 120 разів
- Подякували: 173 рази
- Контактна інформація:
Акумулятор в умовах війни
Не пойму, чи у нас час на форумі ще російський??? у мене зараз 14.33
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
- Deffi
- Site Admin
- Повідомлень: 10507
- З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
- Ім'я: Евгений
- Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
- Країна, місто: Украина Днепропетровск
- Skype: Deffi123
- zello: Deffi76
- Дякував (ла): 521 раз
- Подякували: 382 рази
- Контактна інформація:
Акумулятор в умовах війни
Илич, форум правильный! Зайдите к себе в настройки профиля и правильно поставьте часовой пояс
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
- Ильич
- Повідомлень: 1339
- З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
- Ім'я: Віктор
- Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
- Країна, місто: Харків
- Звідки: м.Харків
- Дякував (ла): 120 разів
- Подякували: 173 рази
- Контактна інформація:
Акумулятор в умовах війни
не бачу, як можно змінити ?
це я бачу праворуч унизу сторінки сайта---- Часовой пояс: UTC+03:00 ------- і зайти сюди не можу
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
- Deffi
- Site Admin
- Повідомлень: 10507
- З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
- Ім'я: Евгений
- Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
- Країна, місто: Украина Днепропетровск
- Skype: Deffi123
- zello: Deffi76
- Дякував (ла): 521 раз
- Подякували: 382 рази
- Контактна інформація:
Акумулятор в умовах війни
Вверху справа ваша аватарка и никенейм, нажимаете на стрелочку "Личный раздел" Потом в третьей вкладке меняем часовой пояс.
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
-
- Повідомлень: 103
- З нами з: Чет червня 11, 2009 15:41
- Ім'я: Андрей
- Техніка: Ford Sierra+Скиф
- Країна, місто: Украина, Харьков
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 15 разів
- Подякували: 17 разів
- Контактна інформація:
Акумулятор в умовах війни
Можно мне вставить свои пять копеек.
Вопросы возникли в теме про литий, но я отвечу здесь, потому что не про литий .
Для поддержания заряда устройство должно выдавать 12.9-13.2 вольта. Бывает и выше 13.3-13.6 вольт. Но в любом случае это напряжение должно быть не выше 13.8 вольт, при котором начинается газообразование. В этом режиме аккумулятор может находиться неограничено долго. Ток заряда минимальный, при полном заряде не превышает процента от емкости или меньше. В этом режиме аккумуляторы годами работают в бесперебойниках.
Приведу пример. Удалось мне отмутить пару батарей AGM Optima 50 амперчасов. Их превентивно заменили на новые, потому что очень ответственное назначение, а до этого они 10 лет !!! стояли в стойке электропитания дизеля в режиме поддерживающего заряда. Дизель периодически запускали для проверки системы, но редко, несколько раз в год. Забрал себе, позаряжал, прекрасно работают, движок крутят аж бегом. Так что дело не в непрерывной зарядке, а в правильности зарядного устройства.
Дома использую пару стареньких обычных свинцовых. Основное назначение - аварийное питание оптического конвертора, роутера, зарядка телефонов и ноута. Ну и аварийный свет тоже. Но свет это дело такое, без него обойтись можно, а вот без интернета и связи - нет.
Собрал автоматику - блок питания, автоматическое переключение на резерв, поддерживающий заряд АКБ. Напряжение поддерживающего заряда АКБ - 13.5 вольт, все заряжается, ничего не кипит. При плановых отключениях на три-четыре часа ничего не отключаю, интернет работает, аккумулятор разряжает минимально, за оставшуюся часть суток он успевает спокойно восполнить разряд.
Кстати, инвертор маломощный есть, но я им не пользуюсь. Все питается от 12 вольт через разные DC-DC преобразователи. Для оптического конвертора нужно ровно 12, для роутера и телефонов 5, для ноутбука 19.5. Кому интересно - расскажу подробнее.
Кстати, насчет интернета. При отключении света в районе быстро ложатся ближайшие базовые станции, так что на 3G/4G особо не рассчитываю.
Но плюс в чем - домой по столбам проведена оптика, на столбах оборудования нет, она пассивна. Узел провайдера находится в другом районе, и, скорее всего, у него есть резервное электропитание. Даже если у меня нет электричества, но есть от чего запитать оптику и роутер - я с интернетом . Имейте в виду. Даже от повербанка. Нужен кабель-конвертор, продаются разные. Например вот бизнесмены подсуетились: https://kabelok.com.ua/. Ссылка только для примера, почитать и понять принцип, про продавца я ничего не знаю и не могу сказать ничего хорошего или плохого. Подход правильный, а то в ютубе полно советов - я вот питаю девятивольтовый роутер от пяти вольт или прямо от 12, и ничего не сгорело. Это не мой метод, я все делаю сам и долго думаю головой перед тем как включить.
Вопросы возникли в теме про литий, но я отвечу здесь, потому что не про литий .
Deffi писав: ↑Пон січня 30, 2023 16:47 Касательно родных зарядках именно в автодомах. Сталкнулся с тем, что они не на столько умные, как о них думают немцы. И почему то в автодомах новые акб умирают за три года если автодом часто подключен к сети 220. В тоже время в прицепах эти же аккумуляторы работают годами....
Есть такое понятие - поддерживающий заряд батареи. Обычно полностью (100%) заряженая свинцовая батарея имеет напряжение 12.7-13.1 вольт.Deffi писав: ↑Суб лютого 04, 2023 09:25
Если зарядное в автодоме или любом другом месте работает не правильно, то его нужно заменить, даже если это не правильно работающее зарядное стоит с завода и стоит миллион денег...
Ну и последнее. Есть у меня два трёхгодичных AGM АКБ как раз после такого зарядного.
Для поддержания заряда устройство должно выдавать 12.9-13.2 вольта. Бывает и выше 13.3-13.6 вольт. Но в любом случае это напряжение должно быть не выше 13.8 вольт, при котором начинается газообразование. В этом режиме аккумулятор может находиться неограничено долго. Ток заряда минимальный, при полном заряде не превышает процента от емкости или меньше. В этом режиме аккумуляторы годами работают в бесперебойниках.
Приведу пример. Удалось мне отмутить пару батарей AGM Optima 50 амперчасов. Их превентивно заменили на новые, потому что очень ответственное назначение, а до этого они 10 лет !!! стояли в стойке электропитания дизеля в режиме поддерживающего заряда. Дизель периодически запускали для проверки системы, но редко, несколько раз в год. Забрал себе, позаряжал, прекрасно работают, движок крутят аж бегом. Так что дело не в непрерывной зарядке, а в правильности зарядного устройства.
Дома использую пару стареньких обычных свинцовых. Основное назначение - аварийное питание оптического конвертора, роутера, зарядка телефонов и ноута. Ну и аварийный свет тоже. Но свет это дело такое, без него обойтись можно, а вот без интернета и связи - нет.
Собрал автоматику - блок питания, автоматическое переключение на резерв, поддерживающий заряд АКБ. Напряжение поддерживающего заряда АКБ - 13.5 вольт, все заряжается, ничего не кипит. При плановых отключениях на три-четыре часа ничего не отключаю, интернет работает, аккумулятор разряжает минимально, за оставшуюся часть суток он успевает спокойно восполнить разряд.
Кстати, инвертор маломощный есть, но я им не пользуюсь. Все питается от 12 вольт через разные DC-DC преобразователи. Для оптического конвертора нужно ровно 12, для роутера и телефонов 5, для ноутбука 19.5. Кому интересно - расскажу подробнее.
Кстати, насчет интернета. При отключении света в районе быстро ложатся ближайшие базовые станции, так что на 3G/4G особо не рассчитываю.
Но плюс в чем - домой по столбам проведена оптика, на столбах оборудования нет, она пассивна. Узел провайдера находится в другом районе, и, скорее всего, у него есть резервное электропитание. Даже если у меня нет электричества, но есть от чего запитать оптику и роутер - я с интернетом . Имейте в виду. Даже от повербанка. Нужен кабель-конвертор, продаются разные. Например вот бизнесмены подсуетились: https://kabelok.com.ua/. Ссылка только для примера, почитать и понять принцип, про продавца я ничего не знаю и не могу сказать ничего хорошего или плохого. Подход правильный, а то в ютубе полно советов - я вот питаю девятивольтовый роутер от пяти вольт или прямо от 12, и ничего не сгорело. Это не мой метод, я все делаю сам и долго думаю головой перед тем как включить.
- Deffi
- Site Admin
- Повідомлень: 10507
- З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
- Ім'я: Евгений
- Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
- Країна, місто: Украина Днепропетровск
- Skype: Deffi123
- zello: Deffi76
- Дякував (ла): 521 раз
- Подякували: 382 рази
- Контактна інформація:
Акумулятор в умовах війни
Это всё понятно. Но есть ещё и ток заряда. Который по мере приближения акб к состоянию полного заряда падает и в конце концов равняется "0"ANRI писав: ↑Сер лютого 08, 2023 18:54 Есть такое понятие - поддерживающий заряд батареи. Обычно полностью (100%) заряженая свинцовая батарея имеет напряжение 12.7-13.1 вольт.
Для поддержания заряда устройство должно выдавать 12.9-13.2 вольта. Бывает и выше 13.3-13.6 вольт. Но в любом случае это напряжение должно быть не выше 13.8 вольт, при котором начинается газообразование. В этом режиме аккумулятор может находиться неограничено долго. Ток заряда минимальный, при полном заряде не превышает процента от емкости или меньше. В этом режиме аккумуляторы годами работают в бесперебойниках.
Зарядки в автодомах (возможно не во всех) сделаны на трансформаторе. И врядли имеют хоть какой нибудь мозг. Поэтому зарядный ток скорее всего постоянный. К сожалению у меня сейчас нет ни какого автодома в работе, что бы проверить свои слова и проследить за напряжением и током. Но как только появится такая возможность, обязательно проверю и отпишусь.
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
- Deffi
- Site Admin
- Повідомлень: 10507
- З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
- Ім'я: Евгений
- Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
- Країна, місто: Украина Днепропетровск
- Skype: Deffi123
- zello: Deffi76
- Дякував (ла): 521 раз
- Подякували: 382 рази
- Контактна інформація:
Акумулятор в умовах війни
Вот один из самых распространённых блоков автодомов EBL
И его схема
В верхнем левом углу на схеме, и есть тот самый зарядный модуль. А внутри корпуса видно банальный трансформатор. Во всяком случае мегамозга я там не наблюдаю...
Ильич, простите что не по теме. Могу отделить в отдельную сообщения поро зарядку в автодомах.
И его схема
В верхнем левом углу на схеме, и есть тот самый зарядный модуль. А внутри корпуса видно банальный трансформатор. Во всяком случае мегамозга я там не наблюдаю...
Ильич, простите что не по теме. Могу отделить в отдельную сообщения поро зарядку в автодомах.
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
- Ильич
- Повідомлень: 1339
- З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
- Ім'я: Віктор
- Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
- Країна, місто: Харків
- Звідки: м.Харків
- Дякував (ла): 120 разів
- Подякували: 173 рази
- Контактна інформація:
Акумулятор в умовах війни
Іде 5-та доба заряду...
Продовжу сьогодні. 08.00 годин- 13.61 вольт
14.00 годин- 13.8 вольт
16.00 годин- 13.86 вольт
19.00 годин- 13.92 вольт
20.30 годин-13.95 вольт
Потихеньку, малим струмом не більше 1ампера заливається заряд акб...
Думаю, що вже завтра зарядне відключиться та перейде в інший режим.
Продовжу сьогодні. 08.00 годин- 13.61 вольт
14.00 годин- 13.8 вольт
16.00 годин- 13.86 вольт
19.00 годин- 13.92 вольт
20.30 годин-13.95 вольт
Потихеньку, малим струмом не більше 1ампера заливається заряд акб...
Думаю, що вже завтра зарядне відключиться та перейде в інший режим.
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
- Ильич
- Повідомлень: 1339
- З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
- Ім'я: Віктор
- Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
- Країна, місто: Харків
- Звідки: м.Харків
- Дякував (ла): 120 разів
- Подякували: 173 рази
- Контактна інформація:
Акумулятор в умовах війни
Тільки прийшов додому та перевірив стан заряду. Скоро почнеться шоста доба, і бачу, що зарядне дає мінімальний струм заряду, тому мабудь доба ще буде. Вренці, о 08.00 було 14.01 вольта, зараз о 13.00 14.04 вольта За 5 годин зміни на 0.03 вольта. Це добре, значить зарядне відпрацьовує усе за своїм алгоритмом- у кінці струм зменшує до мінімума. Акб не гріється, зарядне трохи тепле.
Сьогодні приїхала посилка з Алієкспрес...отримав у себе у Харкові. Під час замовлення прийшлося вказати доставку на Полтаву, але потім мені прийшло повідомлення про те, що я можу переадресувати доставку, що я і зробив. Нічого не доплачував
Сьогодні приїхала посилка з Алієкспрес...отримав у себе у Харкові. Під час замовлення прийшлося вказати доставку на Полтаву, але потім мені прийшло повідомлення про те, що я можу переадресувати доставку, що я і зробив. Нічого не доплачував
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Акумулятор в умовах війни
Ильич, Бачу зарядне СТЕК, то одне з топових зарядний пристроїв. Режим сніжинка то для АГМ.
- Ильич
- Повідомлень: 1339
- З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
- Ім'я: Віктор
- Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
- Країна, місто: Харків
- Звідки: м.Харків
- Дякував (ла): 120 разів
- Подякували: 173 рази
- Контактна інформація:
Акумулятор в умовах війни
Так, користуюся ним вже декілька років. Мені подобається.
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 7 гостей