Акумулятор LiFePo 4,

Модератори: Valentin, igor1965

Аватар користувача
Ильич
Повідомлень: 1339
З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
Ім'я: Віктор
Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
Країна, місто: Харків
Звідки: м.Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 173 рази
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ильич »

Ну дешевше мабудь не знайдете. У нас зібраний акб на 50а\год. з платою ВМС на 60 ампер і активним балансиром коштує 12900, а з платою, де є табло єлектронне і два ЮСБ для зарядки - це ще +900 грн.


Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
Аватар користувача
Ильич
Повідомлень: 1339
З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
Ім'я: Віктор
Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
Країна, місто: Харків
Звідки: м.Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 173 рази
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ильич »

Але у цих акб є один суттевий нюанс- вони бояться мінусові температури. І треба правильно їх єксплуатувати в цьому випадку, коли акб був у мінусі морозу. У той фірмі, що збирає ці АКБ у нас у Харкові, то вони ставлять обігрів акб, який працює від цих-же акб.
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Ильич писав: Вів жовтня 25, 2022 22:39 Але у цих акб є один суттевий нюанс- вони бояться мінусові температури. І треба правильно їх єксплуатувати в цьому випадку, коли акб був у мінусі морозу. У той фірмі, що збирає ці АКБ у нас у Харкові, то вони ставлять обігрів акб, який працює від цих-же акб.
Озадачився, почав читати та вивчати питання, думаю вони побачили що Ви хочете зекономити на тому як я порадив, то вирішили відіграти ціну на іншій позиції.
Можливо є нюанси експлуатації при понад -20° С. Для наших реалій це не проблема. Там же немає електроліту, там схематично-принцип електролітичного конденсатора. Фольга, фольга, фольга і трохи вологи.

Здається Вас ввели трохи в оману. Підігрів стосується лише гелевих акумуляторів, бо гель втрачає властивості. Можливо це правомірно і до простого літія- з ними справ не мав, нічого з досвіду експлуатації сказати не можу
Скажу з власного досвіду експлуатації ліфера.
Минулої зими виїзжав з гаража біля 18 години за допомогою мувера. На вулиці було приблизно -12. Значить в гаражі і каравані точно -10. Виїхав без проблем. Потім понад 300 км на мінусових температурах. Приїхав на місце. Включив Труму на максимум і роздувку 12 В. Залив воду в систему, включив бойлер.Пішли прогулятись,подивитись на краєвиди сонного міста. Десь через годину вже готували їсти, був включений інвертор, щоб зробити тости. Зовнішніх 220 В не було. Все це було зроблено за допомогою штатного акумулятора. З ранку пішов заряд від сонячних панелей. Саме цікаве, що конденсат не становить для тих акумуляторів загрози, вони повністю герметичні!!!! Як заявляють виробники 80% вологості повітрі гранична межа. На відміну від інших електронних схем і пристроїв. І конденсат на них утворитись не може, бо акумулятор не нагрівається, має малу температурну енертність, тому практично має температуру навколишнього середовища. Реально, перший раз почув про підігрів ліфера.
До речі, акумулятор в мене стоїть в одному з самих холодних місць яке не опалюється.
Ось, даю посилання на одного з самих топових представників на українському ринку. Тут описано про температурні характеристики. Я їм довіряю, тому експлуатую і не бавлюсь в підігрів.
https://logicpower.ua/product/11752
Тут є з Вікіпедії та з сайту іншого продавця.

Зображення

Зображення

Зображення
Всі пишуть граничні температури експлуатації -20+60°С.
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Ильич писав: Вів жовтня 25, 2022 22:34 Ну дешевше мабудь не знайдете. У нас зібраний акб на 50а\год. з платою ВМС на 60 ампер і активним балансиром коштує 12900, а з платою, де є табло єлектронне і два ЮСБ для зарядки - це ще +900 грн.
Плата БМС на 100 А коштує приблизно 1000 грн. Активний балансир на 5.5 А 800 грн. Звичайна автомобільна зарядка, з двома юсб, яких всюди валом, коштує приблизно 200 грн. Це ціни в Україні. Цифрове табло то звичайний вольтметр, воно не показує емність акумулятора чи ступінь його заряду, в мене є таке, я його відєднав, бо толку з нього 0. Лишаються основні складові це безпосередньо 4 ячейки акума. Це сама коштовна деталь. БМС та балансир універсальні. Підійдуть що на 50 А, що на 380 А. Активний балансир в мене хоч і стоїть, але то гроші на вітер, в наших умовах він не потрібен, в нас нажаль нема струмів заряду, які не може прийняти акумулятор. Отже, коли ще не розумів що це за акумулятор, то зробив дві непотрібні покупки. Це активний балансир, та цифрове табло. Рік тому ціни були значно дешевші, то заплатив за все десь 600 гривень. Зараз воно коштує напевно в три рази дорожче.
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

В посту вище написав помилку. Користі немає від пасивного балансиру, тим більше він лише дублює той балансир що на платі БМС, а от активний балансир це потрібна річ. Він постійно аналізує та вирівнює напругу в усіх чотирьох банках. Інколи, розбіжність між банками може доходити до 10%. Активний балансир цю проблему нівелює.
Аватар користувача
Ильич
Повідомлень: 1339
З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
Ім'я: Віктор
Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
Країна, місто: Харків
Звідки: м.Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 173 рази
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ильич »

Ruslan писав: Сер жовтня 26, 2022 13:07
Ильич писав: Вів жовтня 25, 2022 22:34 Цифрове табло то звичайний вольтметр, воно не показує емність акумулятора чи ступінь його заряду, в мене є таке, я його відєднав, бо толку з нього 0.
Там ставлять табло, яке показує вольти та процент заряду акб і два порта юсб.
Зображення
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Ильич,
1. Купили? Вітаю!!! Знаю що буде задоволені покупкою. Коли тест драйв?
2. Той вольтметр абсолютно непотрібна та не інформативна річ. Справа в тому, що той прилад показує відсоток заряду в залежності від напруги. А в лифера графік падіння напруги досить цікавий. Акумулятор тримає напругу майже до повного розряду, потім різкий стрибок в низ. Фактично цей прилад дурить досить сильно. Він буде показувати 60%, а в акумі буде чи 60 чи 20 % не відомо.
Зображення


Зображення
3. Для зарядки гаджетів краще ось таке за 200 грн. Тут і 2 порта і 3 гнізда як в прикурювачі.
Зображення

Зображення
Ще й підсвітка як опція


Не перевіряв коректність роботи такого девайсу, але здається він більш потрібен. Має показати скільки Ватт та ампер зайшло та вийшло з акума. Але інвертор на нього не повісити😌
Зображення.
Я купляти такий не буду, бо в принципі цю інформацію я можу побачити на контролері. Та й заморачуватись вже особливої потреби з акумом немає. Заміна сонячної панелі зняла багато питань. Окрім того їде чи пливе додатковий акумулятор.
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Ильич,
Якщо ще не купили, тікайте від того продавця. Це людина яка намагається на вас заробити, впарюючи вам зайві речі за завищеною ціною.
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Сьогодні вздохнув з полегшенням. Прийшло повідомлення з Нової пошти що завтра мої акумулятори з Китаю будуть доставлені у відділення. Навіть швидше ніж обіцяли. Ще й встиг взяти по добрій ціні. От від завтра буду відносно спокійний за тимчасові відключення світла. Все ж сумарно буде 500А Ліфепо4. А це вже 6 кВт запасу енергії. Навіть з втратами на інвертор цього вистачає для холодильника, котла, та освітлення твердих 3-5 днів. Ну і панелька хоч щось запакує вдень.
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Сука, як вчасно встиг отримати посилку. Зараз нарешті відбій. Після прольотів в місті світла нема, води теж. Зараз буду збирати все до купи, бо ті дебіли спокою нам ще довго не дадуть. Навмисно нищать інфрастуктуру
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Просто неймовірно повезло що отримав посилку. Влупили так, що світло зникло біля 17 години. На наявному акумуляторі підключив електрику дома. Включив котел на опалення та двокамерний холодильник. Сам пішов збирати отриманий акумулятор. Ясно що було не до первинного балансування. Скрутив банки до купи, навіть БМС та балансіри не ставив. Підключив до свого першого акумулятора в паралель. Разом ніби має бути 500А. Що маю за добу. Світло дали на пів години і знов нема. Сонця на небі за день так і не побачив, тобто зарядки було 0,0. Фактично вже доба як двофункційний котел ( воду дали сьогодні з ранку) холодильник працюють через інвертор від спарки двох акумуляторів ЛиФеПо4 загальною ємністю 500А. Сьогодні дійшли руки поставити балансир та БМС.
Напруга тримається на рівні 13В.
Вночі обіцяють сніг. Думаю завтра сонця теж не буде. Але при такому роскладі протримаюсь
Зображення
Аватар користувача
Ильич
Повідомлень: 1339
З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
Ім'я: Віктор
Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
Країна, місто: Харків
Звідки: м.Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 173 рази
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ильич »

Доброго вечора. Тільки світло дали. Усе добре. Так як це не вперше у нас перебої зі світлом, то напишу що у нас.
Паніка була у перший раз, коли через добу після прильотів світло на наш будинок не подали. Зараз вже паніки немає ніякої, бо вже є досвід практичний.
Центральне опалення працювати перестає,(проходили це у лютому, березні), але ж тепло не пропаде одразу- і через добу і більше усе добре.. Морозильна камера і морозилка холодильника у мене вже настроєні на -25. Так за добу температура морозилки піднімається до -18. Це не привід до паніки зовсім. Ще через добу температура піднімається до -6. Це також зовсім не паніка. У холодильнику морозилка за добу піднімається з -25 до - 12 градусів...А у холодильній камері холодильника робоча температура +5 градусів, у нульових камерах 0-+2. Ну без світла температура холодильної камери підвищиться до +12-+14, так там нічого не зіпсується за дві-три доби. Так що питання холодильників на дві -три доби нас зараз зовсім не бентежить. Можно опустити температуру ще нижче, до - 28, але поки не бачу необхідності у цьому.
Від акб agm 100а\г,( який у мене з 2016 року використовувася у каравані, а потім у машині, ) у квартирі працює світодіодна стрічка, яка освітлює коридор та ванну і туалети і працює автомобільна зарядка телефонів. Хоча маємо іще і два повербанка на 10000, і їх достатньо ( не користуємося, але вони повинні бути). Від інвертора 220 вольт працює ТВ панель на 49 дюймів, роутер та блок оптика- роутер, у квартирі є інтернет звичайний від нашого суперпровайдера (провайдер має резервний генератор). Є напруга у розетках, ноутбук за потреби теж працює. Світло теж включити можно, але немає потреби, достатньо освітлює необхідні зони світлодіодна стрічка.
Напруга на акб за дві доби з 12.8 вольт нижче 12. 5 вольт не знижається.
У знайомого є два старих акб з авто, він зарядив їх , купив стрічку світлодіодну, розрізав її на три частини і закріпив у квартирі де йому треба, бо там маленька дитинка. На кожну частину поставив вмикач- і це працює при потребі до появи світла без питань...
А от коли дають світло то ми одразу усе заряджаємо до 100% готовності.
Так що тема ця цікава, але читати треба її правильно...І не кожному треба 5 кіловат акумуляторів, може кому достатньо буде 3 акб по 7 ампер\годин, може кому одного з авто знятого достатньо, може кому просто свічка питання порішає...А кому тільки бензоагрегат на 3-5 кіловат допоможе, бо без мультиварки та кофеварки помруть...
Я вірю у силу наших єнергетиків, газовиків, комунальників, які зможуть відновлювати те, що окупанти порушать.
Усе буде добре! Слава Україні!!!
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Констатую. Світла нема вже 26 годин. 🤔 Знаю де і що вчора влупили, тому розумію чому нема довго. Все необхідне з обладнання працює дома в штатному режимі. в якості освітлення в мене давно на господарстві три світильника на світлодіодах з вбудованими акумуляторами. У підсумку, вимушене випробовування акумуляторів принесли лише позитив. Якось переживемо ці тимчасові негаразди. На вулиці 2°, зайшов в караван подивитись показники, а телефон "вспотел" 😁
Зображення
Теоретично маю запас 6 кВт. Практично розумію що менше, бо інвертор теж їсти просить. І нові акуми теж не встиг зарядити на 100%.. По моїх прикидках вже десь 2,5 кВт за добу викачав.Далі щось має статись або з падішахом, або з віслюком😉
Востаннє редагувалось Сер листопада 16, 2022 20:36 користувачем Ruslan, всього редагувалось 1 раз.
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

В мене на стовбі "модний" вуличний ліхтар. Сам ставив рік тому, бо від міського освітлення толку 0.
Скотина збуджує панель до 14В, а жодного міліампера дати не хоче, свинтус.
Аватар користувача
Deffi
Site Admin
Повідомлень: 10507
З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
Ім'я: Евгений
Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
Країна, місто: Украина Днепропетровск
Skype: Deffi123
zello: Deffi76
Дякував (ла): 521 раз
Подякували: 382 рази
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Deffi »

Ruslan писав: Сер листопада 16, 2022 20:33 Скотина збуджує панель до 14В, а жодного міліампера дати не хоче, свинтус.
;;-))) ;;-))) ;;-)))
Надо больше фонарей!!! :ps_ih:
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Аватар користувача
Deffi
Site Admin
Повідомлень: 10507
З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
Ім'я: Евгений
Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
Країна, місто: Украина Днепропетровск
Skype: Deffi123
zello: Deffi76
Дякував (ла): 521 раз
Подякували: 382 рази
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Deffi »

Шото я посмотрел ютубчики по китайским лифепо4. Говорят что все акб в Китае, это б.у. И что покупая сотку, в лучшем случае получаешь 75а/ч :du_ma_et:
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Deffi, Здивую тебе, але єдиною країною де виробляють Ліфепо4 є Китай. Якщо вскрити люксеон, то там теж начинка Китай. 😁. Точніше там все Китай, окрім наклейки. Але це не робить ті акумулятори гіршими Вони видають та відповідають заявленим параметрам
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

на профільному форумі караванерів Нідерланди, Бельгія описують та порівнюють досвід покупок та експлуатації різних акумуляторів. Зокрема саме Ліфепо4. Так от, в них є супер розкручені бренди з супер розкрученими цінами. Є й ті хто купляє з Китаю, але і там захмарна ціна. Виявляється що на розкручених брендах стоїть той самий Китай, лише зборка европейська. Причина дуже високих цін, це не відміна по якості, а відміна по оплаті праці та оподаткуванню.
Мій знайомий нідерландець просив при можливості привезти йому "чим по більше" і ціна його влаштовує з моєю доброю накруткою. Для прикладу, в них 30 А коштує близько 1000€ готового продукту від виробника, і біля 700€ через Алі. Мова йде про ціну всього лише 30А!!!
Аватар користувача
Deffi
Site Admin
Повідомлень: 10507
З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
Ім'я: Евгений
Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
Країна, місто: Украина Днепропетровск
Skype: Deffi123
zello: Deffi76
Дякував (ла): 521 раз
Подякували: 382 рази
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Deffi »

Да не в этом дело. Просто вроде как все или почти все банки лифепо типа бу. В частности литокала, это вообще фирма по продаже бу аккумуляторов. Вроде они красят губы, переклеивают свои наклейки и продают бу аккумуляторы... Ничего не утверждаю. Просто делюсь отзывами с интернета. Посмотрел много роликов на ютубе с тестами. И типа везде бу...
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Аватар користувача
jevgen
Повідомлень: 256
З нами з: П'ят лютого 24, 2012 18:28
Ім'я: jevgen
Техніка: Fiat Hobbi 600 Mitsubishi Outlander
Країна, місто: Helsinki
Skype: bulgach1
Подякували: 10 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення jevgen »

Я покупал из Китая как оптовый покупатель ,три акума 12в х100 ам. С доставкой до адреса в Питере полтора года тому вышло 1000 евро. Снаружи все красиво ,а что внутри хрен знает.Пока справляются. А сейчас приходят на почту предложения по 250 евро штука.
Відповісти

Повернутись до “Акумулятори”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість