Акумулятор LiFePo 4,
Модератори: Valentin, igor1965
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
Отже. Щоб не ризикувати, роз'єднав два паралельних блока по 250А. До одного підключив інвертор і відключив плату БМС. При роботі інвертора, вона і так не в роботі, бо не пропустить такі великі струми. На інвертор дав нагрузку у вигляді двокамерного холодильника та слабенького дуйчика на 750Вт. Через пару годин почув що інвертор пікає, але ще працює. За ще хвилин 20 інвертор виключився. Переміряв напругу на акумі-10.6В. Дав постояти хвилин 15, напруга піднялась до 11В. Включив зарядне. Час від часу дивився чи акум не гріється. БМС відключена, зарядне на пряму. Правда плату активного балансиру не відключав. Через 6 годин, замфряв напругу-14,2В. Зарядне виставлене саме на ціс14, 2В. Ще через пару годин переміряв-все без змін. Для чистоти експерименту повторив цикл розряд-заряд. Прогнозовані, акум чесно віддав 230А, після чого інвертор запікав.
Що показав мій експеримент. Дійсно, якщо зарядне відповідає напрузі повного заряду, якщо інвертор працює по чесному (хоча бмс з ним в парі не працює), і якщо все обладнання, що висить на 12В буде підключене через контролер сонячної панелі, як я зробив в каравані, то плата бмс в принципі не потрібна. Чи потрібен був такий експеримент, я не знаю. Але можливо, хтось зараз ламає голову над конфігурацією системи для себе, то може зекономити від 800 грн і вище. Між іншим, самий дешевий шим контролер може замінити ту саму бмс плату.
Як я розумію, БМС потрібна лише якщо до акумулятора на пряму підключені споживачі 12В, щоб не дати розрядитись нижче 10 В, та щоб не було перезаряду якщо зарядне дає 15 чи вище вольт. Ну і виконує функцію дуже слабенького пасивного балансиру
Що показав мій експеримент. Дійсно, якщо зарядне відповідає напрузі повного заряду, якщо інвертор працює по чесному (хоча бмс з ним в парі не працює), і якщо все обладнання, що висить на 12В буде підключене через контролер сонячної панелі, як я зробив в каравані, то плата бмс в принципі не потрібна. Чи потрібен був такий експеримент, я не знаю. Але можливо, хтось зараз ламає голову над конфігурацією системи для себе, то може зекономити від 800 грн і вище. Між іншим, самий дешевий шим контролер може замінити ту саму бмс плату.
Як я розумію, БМС потрібна лише якщо до акумулятора на пряму підключені споживачі 12В, щоб не дати розрядитись нижче 10 В, та щоб не було перезаряду якщо зарядне дає 15 чи вище вольт. Ну і виконує функцію дуже слабенького пасивного балансиру
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
Рівно тиждень як акумулятори працюють без плат БМС. Вже можна говорити про якісь підсумки. Перше. В каравані бмс не потрібне 100%. Ці функції виконує по лінії 220В інвертор. При падінні напруги до 10,5В він встане в аварійний режим. По лінії 12В спрацює захист контролера ( якщо він є і якщо роздача 12В йде через нього). В процесі заряду головне щоб зарядний пристрій не видавав більше 14,4В.
При використанні дома, чим власне цей тиждень займався-все аналогічно використанню в каравані. Єдине, якщо використовується лінія по 12В треба слідкувати, але як варіант- той самий контролер з каравану на лінію розряду 12В. До речі, якщо зарядний пристрій простий автомобільний, він може видавати більше 15В. Так от, якщо його пустити на заряд через той самий контролер СП, то все буде добре.
Ну і окремо, про балансіри. Активні балансири, навіть на 5А це мега потрібна річ. Пройшовся тестером по всіх 8 банках. Всюди напруга в межах 3,54-3,56 В, якщо дати постояти в стані спокою то рівно 3,55В. Тобто відповідає напрузі повного заряду у 14,2В
При використанні дома, чим власне цей тиждень займався-все аналогічно використанню в каравані. Єдине, якщо використовується лінія по 12В треба слідкувати, але як варіант- той самий контролер з каравану на лінію розряду 12В. До речі, якщо зарядний пристрій простий автомобільний, він може видавати більше 15В. Так от, якщо його пустити на заряд через той самий контролер СП, то все буде добре.
Ну і окремо, про балансіри. Активні балансири, навіть на 5А це мега потрібна річ. Пройшовся тестером по всіх 8 банках. Всюди напруга в межах 3,54-3,56 В, якщо дати постояти в стані спокою то рівно 3,55В. Тобто відповідає напрузі повного заряду у 14,2В
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
Маю гарний результат ненавмисного тесту акумуляторів. 31 січня о 1 годині вимкнули світло, за графіком, мали відновити постачання о 5 ранку, але "якась аварія". Вже 16 год, 40 хв, тобто світла немає практично 16 годин. Весь цей час від акумуляторів працює двофункційний парапетний котел, двокамерний холодильник та всяка мелочовка. Напруга на акумуляторі 12,5В. Тобто ще годин 10, то точно в такому режимі акумулятори протримаються, може більше. Вкотре переконався у перевагах Ліфепо4. Якщо напруга впаде до 11В,заведу геннадія на години 4, лише для того щоб зарядити акуми.
Нехай русня повиздихує.
Ще раз намагаюсь мотивувати - якщо стоїть питання покупки акумуляторів, краще купляйте Ліфепо4 на Алі, або шукайте в Україні. Але не купуйте за жодних обставин прості літієві.
Проблеми із світлом будуть з нами ще довго, а акумулятори з часом займуть гідне місце в караванах-кемперах
Нехай русня повиздихує.
Ще раз намагаюсь мотивувати - якщо стоїть питання покупки акумуляторів, краще купляйте Ліфепо4 на Алі, або шукайте в Україні. Але не купуйте за жодних обставин прості літієві.
Проблеми із світлом будуть з нами ще довго, а акумулятори з часом займуть гідне місце в караванах-кемперах
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
Стітло дали в 17-50. Все супер
.
В 16-40 було так
. Тобто, за годину роботи котла, та холодильника напруга просіла на 0,1Вольта.
.
В 16-40 було так
. Тобто, за годину роботи котла, та холодильника напруга просіла на 0,1Вольта.
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
натрапив випадково на відео в тік току. Порівняння вартості трьох типів акумуляторів. Досить грамотно та просто
https://vm.tiktok.com/ZMYYDeMKN/
https://vm.tiktok.com/ZMYYDeMKN/
-
- Повідомлень: 57
- З нами з: П'ят листопада 25, 2022 14:14
- Ім'я: Сергей
- Техніка: Автодом на базе Mercedes
- Країна, місто: Luxembourg
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 52 рази
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
Этот я брал что то около 250 евро.Ruslan писав: ↑Пон грудня 12, 2022 00:24 immortal,
Цікаво, чи є меншої потужності такі пристрої і чи можна - доцільно використовувати такі в караван. адже це практично 3 в 1. Контролер заряду, інвертор та зарядне для акумуляторів. Чи я щось не зрозумів у схемі підключення? Ну і який прайс та вага теж цікаво.
Есть и с меньшей емкостью и на 12 вольт.
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
immortal, Тоді це доволі цікава штука. Нормальне зарядне коштує 50-100 €. Нормальний інвертор 150¬250$. Контролер заряду 10-200€. Мінімум 210, максимум 550. А цей пристрій дає всі плюшки за 250. Чи я щось не так рахую?
-
- Повідомлень: 57
- З нами з: П'ят листопада 25, 2022 14:14
- Ім'я: Сергей
- Техніка: Автодом на базе Mercedes
- Країна, місто: Luxembourg
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 52 рази
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
Всё правильно.
Только один минус: не пойму как сюда подключить чтобы когда машина заведена заряжались аккумуляторы и ток от генератора машины шел через инвертор.
Хотя у меня ещё и проблема 12 вольт вся сеть а контроллер 24 вольта.
Есть конечно dc-dc 12-24 на большие токи, но всё равно не пойму пока как
- Deffi
- Site Admin
- Повідомлень: 10507
- З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
- Ім'я: Евгений
- Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
- Країна, місто: Украина Днепропетровск
- Skype: Deffi123
- zello: Deffi76
- Дякував (ла): 521 раз
- Подякували: 382 рази
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
Вот по этому я сторонник делать всю сеть одинаковым напряжением. Тоесть всё 12 вольт!
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
-
- Повідомлень: 57
- З нами з: П'ят листопада 25, 2022 14:14
- Ім'я: Сергей
- Техніка: Автодом на базе Mercedes
- Країна, місто: Luxembourg
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 52 рази
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
Просто тогда токи будут большими и контроллера на 12 вольт с меньшей мощьностью.
Вообще я бы не сказал что это проблема, пока просто не пойму как, есть в голове идеи но пока ещё надо прикупить аккумуляторы и солнечные панели а потом будем думать как это всё скрестить.
Это в принципе надо во время езды поскольку на холостых оборотах только заряжать аккумулятор я думаю экономичнее будет портативный дизельный или бензиновый генератор.
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
Deffi, Чесно кажучи 24В краще ніж 12В. Менше втрати на дротах і менше струм. Якби проектував систему з нуля, то робив би все на 24В. Просто зараз міняти інвертори та зарядні по грошах кусає. Десь бачив розрахунок, що з кислотного акумулятора при 24В знімаєш більше ємності ніж при 12В системі до падіння напруги до нижнього значення.
- Deffi
- Site Admin
- Повідомлень: 10507
- З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
- Ім'я: Евгений
- Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
- Країна, місто: Украина Днепропетровск
- Skype: Deffi123
- zello: Deffi76
- Дякував (ла): 521 раз
- Подякували: 382 рази
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
Ну это смотря что нужно тянуть с того инвертора... Что нужно в караване включать? О каких токах идёт речь? Максимум утром кофемашина или в обед микроволновка... И то, ка по мне, в караване это больше баловство.
Мне хватало люксеона на 600 ватт... Я на отдыхе ничего мощного не использовал. Сейчас поставлю 1800 ватт fchao, хотя честно, не понимаю зачем он мне в караване. Просто понравился
Мне хватало люксеона на 600 ватт... Я на отдыхе ничего мощного не использовал. Сейчас поставлю 1800 ватт fchao, хотя честно, не понимаю зачем он мне в караване. Просто понравился
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
Deffi, Все залежить від "стилю" відпочинку. Ясно, що каву можна приготувати на плиті. Без холодильника, тим більше компресорного теж можна обійтись. Якщо відпочивати там, де є зовнішніх 220, то не потрібно сонячні панелі, контролери, акумулятори, інвертори. Але якщо ти відпочиває там, де нема благ цивілізації, тоді починаєш возити з собою весь цей скарб. Ясно що компресорний холодильник краще за абсорбентний. А він зараза хоче доброго інвертора. Мікрохвильовка не лише спрощує життя, а економить 2 ресурса: два рази газ та воду. Не потрібно мити зайвий посуд, отже економимо на воді і на її підігрііві.
Без того всього можна обійтись, але ми балувані, хочемо комфорту. Тому у нас з'являються
баки на воду, сонячна енергетика, бойлери, додаткові меблі...
На сонячних панелях немає великих струмів, але якщо є можливість, всі намагаються під' єднати її так, щоб подати з панелей максимальну напругу а не струм.
Без того всього можна обійтись, але ми балувані, хочемо комфорту. Тому у нас з'являються
баки на воду, сонячна енергетика, бойлери, додаткові меблі...
На сонячних панелях немає великих струмів, але якщо є можливість, всі намагаються під' єднати її так, щоб подати з панелей максимальну напругу а не струм.
- Deffi
- Site Admin
- Повідомлень: 10507
- З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
- Ім'я: Евгений
- Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
- Країна, місто: Украина Днепропетровск
- Skype: Deffi123
- zello: Deffi76
- Дякував (ла): 521 раз
- Подякували: 382 рази
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
Та то понятно шо мы балованные Компрессорный холодильник тоже вожу с собой, но тот который работает от 12 вольт. А к 220 я уже много лет не подключался. Привык стоять в автономке.
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
Deffi, Сам міняв компресор в холодильнику на 12В, чи це готовий продукт?
Можливо я не правильно рахував, але ті компресори на 12В що бачив у китаезів, беруть в амперах не менше ніж 220 через інвертор, тобто загальна економія енергії майже відсутня. Я теж дуже люблю автономну, але вже багато років компресорний холодильник працює завжди. Літо, весна, осінь. Лише взимку не беру. Правда трохи захімічив його, він сам запускає та виключає інвертор.
Можливо я не правильно рахував, але ті компресори на 12В що бачив у китаезів, беруть в амперах не менше ніж 220 через інвертор, тобто загальна економія енергії майже відсутня. Я теж дуже люблю автономну, але вже багато років компресорний холодильник працює завжди. Літо, весна, осінь. Лише взимку не беру. Правда трохи захімічив його, він сам запускає та виключає інвертор.
- Deffi
- Site Admin
- Повідомлень: 10507
- З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
- Ім'я: Евгений
- Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
- Країна, місто: Украина Днепропетровск
- Skype: Deffi123
- zello: Deffi76
- Дякував (ла): 521 раз
- Подякували: 382 рази
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
Нее, я взял готовый холодильник. Викендер.
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
immortal,. В мене теж є електричний чайник в каравані. Тен 600 Вт, вміщає 0.7 л. води. Коли надлишок сонця, то з задоволенням включаю
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
Грішив на те, що чайник сіліконовий і тому інколи у воді зверху якийсь білий бруд плаває.
Думав відправити чайник на смітник. Блін, це бутильована питна вода таке давала
З фільтра вода такого нальоту не дає. От блін, що ж то за воду продають, що в ній стільки вільного вапна?
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей