Акумулятор LiFePo 4,
Модератори: Valentin, igor1965
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
Літом минулого року мав можливість за адекватні гроші, близько 9000 грн купити 4 ячейки LiFePo 4 акумуляторів емністю 250 А. Окремо докупив плату BMS ( блок моніторингу батареї) та активні балансири. Виставив напругу заряду 14,2 В. Вдалось в вересні 2021 року 14 днів простояти автономно. У серпні цього року автономка 20 днів. Виїзди в Карпати чи на вихідні на 2-3 дні не рахуюЖодного разу напруга нижче 12,2 В не просіла. З споживачів: світло, насоси, мобільніки це ні про шо, там рахувати нема чого. Головний поглинач це комперсорний холодильник 80 Вт через інвертор. Але щоб зменшити споживання інвертора на ХХ зробив управління з терморегулятора холодильника- інвертор включається коли потрібно холодильнику. Ще один поглинач це мувер, але час користування близько 10 хв при парковці.
Тепер про явні переваги. По перше це вага. 250 ампер з усім обвісом (клеми, шини, дроти, блоки) важить близько 15 кг. Друге то те, що режим роботи кардинально різниця від АГМ чи геля. Напруга не падає як на кислотних, а ніби пряма лінія. Окрім того, з 250 АГМ без шкоди для акума можна зняти близько 120А, з звичайного стартерного лише 75 А. З того я заради експерименту витягував 220А, три рази поспіль. Великий плюс це можливість заряджати великим струмом (мій дозволено 40А), так само можна давати миттєве навантаження в 250 А, без шкоди для акума, правда не через БМС, бо в мене на 100А. Відповідно інвертор та мувер підключені на клеми напряму. На відміну від звичайного літія не становить пожежної та вибухової небезпеки.
Єдиний мінус який я виявив це ціна при купівлі, але якщо перевести це на ресурс циклу розряд заряд, то вийде дешевше розкрученого бренду з круглими ячейками системи АГМ.
Не знаю як поведе себе цей девайс років через 7, але за рік експлуатації відхилень від паспортних параметрів я не виявив.
Якщо підійшов час замінити старий акум, чи потрібно ставити новий, від щирого серця раджу розглянути покупку саме Лифепо акумулятора. Якщо в самого руки на місці, чи є знайомий електрик, то значно дешевше купувати окремо ячейки і навесні, ніж купляти готовий вже зібраний акумулятор. Якщо дозволяє час, то ще краще купити на Алі, економія суттева
Тепер про явні переваги. По перше це вага. 250 ампер з усім обвісом (клеми, шини, дроти, блоки) важить близько 15 кг. Друге то те, що режим роботи кардинально різниця від АГМ чи геля. Напруга не падає як на кислотних, а ніби пряма лінія. Окрім того, з 250 АГМ без шкоди для акума можна зняти близько 120А, з звичайного стартерного лише 75 А. З того я заради експерименту витягував 220А, три рази поспіль. Великий плюс це можливість заряджати великим струмом (мій дозволено 40А), так само можна давати миттєве навантаження в 250 А, без шкоди для акума, правда не через БМС, бо в мене на 100А. Відповідно інвертор та мувер підключені на клеми напряму. На відміну від звичайного літія не становить пожежної та вибухової небезпеки.
Єдиний мінус який я виявив це ціна при купівлі, але якщо перевести це на ресурс циклу розряд заряд, то вийде дешевше розкрученого бренду з круглими ячейками системи АГМ.
Не знаю як поведе себе цей девайс років через 7, але за рік експлуатації відхилень від паспортних параметрів я не виявив.
Якщо підійшов час замінити старий акум, чи потрібно ставити новий, від щирого серця раджу розглянути покупку саме Лифепо акумулятора. Якщо в самого руки на місці, чи є знайомий електрик, то значно дешевше купувати окремо ячейки і навесні, ніж купляти готовий вже зібраний акумулятор. Якщо дозволяє час, то ще краще купити на Алі, економія суттева
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
Це 200 А, ціна за 4 шт. Перше ліпше що знайшов на Алі. Додати БМС десь 200-600 грн, балансир орієнтовно 400 грн, перемички приблизно 200 грн. Приблизно до 9000 грн можна поміститись
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
Ось в Україні. Ціна за 1 ячейку, треба 4. Але з тих 90 Ампер він реально безболісно віддасть 80-85. І вага вийде менше 10 кг
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
Зрозумійте мене вірно. Я не торгую та не виробляю акумулятори. Рекламувати змісту не маю. Просто якщо порівняти з кращим серед АГМ
Оптіма на 75 А, який в реалі віддасть не більше 40 А то вибір за вами
Оптіма на 75 А, який в реалі віддасть не більше 40 А то вибір за вами
- Deffi
- Site Admin
- Повідомлень: 10507
- З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
- Ім'я: Евгений
- Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
- Країна, місто: Украина Днепропетровск
- Skype: Deffi123
- zello: Deffi76
- Дякував (ла): 521 раз
- Подякували: 382 рази
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
- IesuiT
- Повідомлень: 457
- З нами з: Чет листопада 21, 2013 19:53
- Ім'я: Жека
- Техніка: МВ 2007 автодом, Рено Мастер 2019
- Країна, місто: Киев
- Дякував (ла): 41 раз
- Подякували: 22 рази
- Контактна інформація:
- IesuiT
- Повідомлень: 457
- З нами з: Чет листопада 21, 2013 19:53
- Ім'я: Жека
- Техніка: МВ 2007 автодом, Рено Мастер 2019
- Країна, місто: Киев
- Дякував (ла): 41 раз
- Подякували: 22 рази
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
Перелопатил прошлые годы кучу информации и пришел к выводу, что пока выгодней брать обычные свинцовые и не заморачиваться.
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
Давайте порахуємо по звичайних кислотних. Стартерний акумулятор можна розряжати без шкоди (сульфатація) на 30%. Тобто щоб зняти 90 А потрібно мати акумулятор на близько 300 А/г.
Знайшов на 200 А, вага 60 кг, ціна зовсім не демократична. Так, це гель, який видасть 100 А проти 90А ліфепо. Переконувати не буду, але ліфепо дешевше в 2 рази а по вазі легше на 50 кг.
Знайшов на 200 А, вага 60 кг, ціна зовсім не демократична. Так, це гель, який видасть 100 А проти 90А ліфепо. Переконувати не буду, але ліфепо дешевше в 2 рази а по вазі легше на 50 кг.
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
От кіслотнік стартерний. Віддасть близько 70 А. Ціна вища за аналог ліфепо, вага в рази тяжчий, термін служби теж в рази менше. Випаровування шкідливі та небезпечні. Воно нам треба?
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
Перед купівлею свого акумулятора я теж почитав профільні форуми, відгуки. Потім просидів з калькулятором. І купив ліфепо. Жодного разу не пошкодував про свій вибір. До цього мав і звичайні кислотними і АГМ, і тягові, тобто було з чим порівнювати. Є ще один аргумент на користь ліфіка, це швидкість заряду та практично нульовий само розряд. Але переконувати не буду.
Просто краще користуватись чужим досвідом ніж вчитись на своїх помилках. До речі, Теслу вже потрохи переводять саме на лифепо4.
- jevgen
- Повідомлень: 256
- З нами з: П'ят лютого 24, 2012 18:28
- Ім'я: jevgen
- Техніка: Fiat Hobbi 600 Mitsubishi Outlander
- Країна, місто: Helsinki
- Skype: bulgach1
- Подякували: 10 разів
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
Кроме всех перечисленных плюсов не маловажный ,это вес. Если учесть как сейчас в Европе штрафуют за перевес кемпера.У меня 3 по сто Лиферы. Это 500 свинца примерно должно быть. То есть около ста кило. А лиферы 35 кило в сумме.
- Ильич
- Повідомлень: 1339
- З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
- Ім'я: Віктор
- Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
- Країна, місто: Харків
- Звідки: м.Харків
- Дякував (ла): 120 разів
- Подякували: 173 рази
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
Дякую за інформацію. Порівняння цінової політики дуже дохідчиві. Зараз така можливісь автономки актуальна. У мене в машинці стоїть 100а\годин акб agm (використовував з 2016 року у каравані, був б\в, виробництво США, після продажі каравану стоїть у нашому кемпері). Панель на даху 160 ват. Основний споживач -компресорна автоморозилка на 25л, яка постійно з 10 червня по цей час не відключалася. Ну і періодично - підзаряджання телефонів, насос у мийці кухонній...ноут від інвертора. Поблеми поки-що не було ніякої. При панелі 110 ват- іноді не хватало зарядки під час тривалих несонячних днях. Але 38 кг акб трохи напружує...
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
Ілліч не агитую, але якщо перевести вагу 38 кг в ампери ліфепо, то вийде десь понад 500 ампер .
Чому я остаточно вирішив перейти на ліфепо4 я вже говорив. Вага, чесна віддача до 98 % від ємкості, ціна яка вже зрівнялася з АГМ. Забув ще один момент. Батарея складається з чотирьох блоків. Якщо один вийшов з ладу, його легко замінити, чого не зробиш і інших акумуляторах. Якщо посипалась одна банка, то весь акумулятор на смітник
Чому я остаточно вирішив перейти на ліфепо4 я вже говорив. Вага, чесна віддача до 98 % від ємкості, ціна яка вже зрівнялася з АГМ. Забув ще один момент. Батарея складається з чотирьох блоків. Якщо один вийшов з ладу, його легко замінити, чого не зробиш і інших акумуляторах. Якщо посипалась одна банка, то весь акумулятор на смітник
- IesuiT
- Повідомлень: 457
- З нами з: Чет листопада 21, 2013 19:53
- Ім'я: Жека
- Техніка: МВ 2007 автодом, Рено Мастер 2019
- Країна, місто: Киев
- Дякував (ла): 41 раз
- Подякували: 22 рази
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
Ну, если кто-то предложит готовое решение за 10 000 грн условно, то выбор очевиден.
А пока это разовая удача, я планировал два по 100 кислотника https://avtozvuk.ua/fiamm-6st-100-aze-t ... ka/p703344
А пока это разовая удача, я планировал два по 100 кислотника https://avtozvuk.ua/fiamm-6st-100-aze-t ... ka/p703344
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Акумулятор LiFePo 4,
Якщо самому лінь шукати-ловиIesuiT писав: ↑Чет вересня 01, 2022 20:05 Ну, если кто-то предложит готовое решение за 10 000 грн условно, то выбор очевиден.
А пока это разовая удача, я планировал два по 100 кислотника https://avtozvuk.ua/fiamm-6st-100-aze-t ... ka/p703344
https://logicpower.ua/product/13299
2 кислотними по 100 по чесному віддадуть без шкоди для них 60А. Про вагу просто скромно промовчу. Параметри Бмс це струм розряду/заряду. Якщо підключати інвертор то напряму в обхід плати Бмс. Є і на 200 А Бмс, але ціна там кусюча. Окрім того інвертор піде в захист при падінні напруги швидше, ніж Бмс відключить акумулятор.
Зрозумій, переконує лише для того, щоб не шкодувати про покупку через дуже короткий проміжок часу. Є перевірена часом вісімка. Є Тесла. Вісімку знають всі і вона дешева. Але на Теслу оглядаються і подумки тихо заздрять
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість