МРРТ чи ШИМ контролер?
Модератори: Valentin, igor1965
- Deffi
- Site Admin
- Повідомлень: 10507
- З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
- Ім'я: Евгений
- Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
- Країна, місто: Украина Днепропетровск
- Skype: Deffi123
- zello: Deffi76
- Дякував (ла): 521 раз
- Подякували: 382 рази
- Контактна інформація:
МРРТ чи ШИМ контролер?
Я тут столкнулся с ситуацией, от которой немного подвис
На крыше каравана, стоит 5 панелей по 110 ватт. и 2 МРРТ контроллера 30 и 15 ампер. 3 панели последовательно подключены на один контроллер, а две тоже последовательно подключены на второй. Далее оба сведены параллельно на один АКБ. И вот тут я завис. А правильно ли это? Могут ли они так корректно работать? Ну предположим если бы входы были одинаковые, предположим одинаковые контроллеры и одинаковые панели. То наверно да. Но получается что один контроллер даёт один ток, а второй другой ток. Не думает ли тот что меньший, что ему не нужно напрягаться, ведь тот что мощней уже даёт зарядку.....
На крыше каравана, стоит 5 панелей по 110 ватт. и 2 МРРТ контроллера 30 и 15 ампер. 3 панели последовательно подключены на один контроллер, а две тоже последовательно подключены на второй. Далее оба сведены параллельно на один АКБ. И вот тут я завис. А правильно ли это? Могут ли они так корректно работать? Ну предположим если бы входы были одинаковые, предположим одинаковые контроллеры и одинаковые панели. То наверно да. Но получается что один контроллер даёт один ток, а второй другой ток. Не думает ли тот что меньший, что ему не нужно напрягаться, ведь тот что мощней уже даёт зарядку.....
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
МРРТ чи ШИМ контролер?
Женя. Зазвичай в контролері стоїть діод на виході, так само як в сонячній панелі. Думаю що напруга заряду більш менш однакова, а токи мали б плюсуватись. Але це в теорії.
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
МРРТ чи ШИМ контролер?
Зняв параметри на старій та новій прошивці програмного забезпечення. В показниках напруга-струм різниці не побачив. Єдина відмінність відсутня стадія вирівнювання та підтримки акумулятора. На новій прошивці яка знає що стоїть ліфепо4 контролер пакує в акумулятор все що може зняти з панелі і що може прийняти сам акумулятор.
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
МРРТ чи ШИМ контролер?
В продовження. На старій прошивці через дві години напруга заряду просідала до 13,8 В, на новій прошивці постійно йде 14,2 В, значить акум постійно на 100% заряджений. Що і потрібно було отримати
- Deffi
- Site Admin
- Повідомлень: 10507
- З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
- Ім'я: Евгений
- Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
- Країна, місто: Украина Днепропетровск
- Skype: Deffi123
- zello: Deffi76
- Дякував (ла): 521 раз
- Подякували: 382 рази
- Контактна інформація:
МРРТ чи ШИМ контролер?
К этому контроллеру появился полноценный wifi модуль. А не та пародия которая была... Теперь при наличии интернета в домике, можно смотреть параметры, а так же управлять контроллером дистанционно.
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
МРРТ чи ШИМ контролер?
Deffi,
Але здається тоді не буде працювати МР50, бо гніздо то на шнур лише одне. І здається серії контролера AN та A він не підтримує, чи я помиляюсь? А взагалі прикольна штука. Точку доступа взагалі не проблема зробити в доміку. Зараз сімок валом, і за кордоном роумінг скасували, мають зробити це на постійній основі. Тоді взагалі шикардос, у поєднанні з системою розумного будинку ти можеш дистанційно моніторити стан батарей та вмикати чи вимикати споживачів.
Але здається тоді не буде працювати МР50, бо гніздо то на шнур лише одне. І здається серії контролера AN та A він не підтримує, чи я помиляюсь? А взагалі прикольна штука. Точку доступа взагалі не проблема зробити в доміку. Зараз сімок валом, і за кордоном роумінг скасували, мають зробити це на постійній основі. Тоді взагалі шикардос, у поєднанні з системою розумного будинку ти можеш дистанційно моніторити стан батарей та вмикати чи вимикати споживачів.
- Deffi
- Site Admin
- Повідомлень: 10507
- З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
- Ім'я: Евгений
- Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
- Країна, місто: Украина Днепропетровск
- Skype: Deffi123
- zello: Deffi76
- Дякував (ла): 521 раз
- Подякували: 382 рази
- Контактна інформація:
МРРТ чи ШИМ контролер?
На счёт серий контроллера не уверен. Думал то вообще от комплектации зависит. А вот подключение двух девайсов возможно. Для этого правда нужно ещё на полторы тысячи поленять
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
МРРТ чи ШИМ контролер?
Deffi,
Стосовно серій звернув увагу на це
Ніби 38 доларів не великі гроші за розширювач на 2 вихода,ще й з можливістю керування інвертором, але в сумі ще 26 дол то вже майже 65 $. Ніби і не так багато, але дасть можливість зрозуміти наскільки добре з акумулятором з любої точки планети, а не лише з каравану. Курва, чому ми такі бідні, що думаєм, чи потрібно нам девайс за 65$, а не купуємо його без сумнівів?
Стосовно серій звернув увагу на це
Ніби 38 доларів не великі гроші за розширювач на 2 вихода,ще й з можливістю керування інвертором, але в сумі ще 26 дол то вже майже 65 $. Ніби і не так багато, але дасть можливість зрозуміти наскільки добре з акумулятором з любої точки планети, а не лише з каравану. Курва, чому ми такі бідні, що думаєм, чи потрібно нам девайс за 65$, а не купуємо його без сумнівів?
- Cristo
- Повідомлень: 195
- З нами з: Нед серпня 12, 2012 14:19
- Ім'я: Илья
- Техніка: ВАЗ 21114 + Abbey Euroland 400
- Країна, місто: Киев
- Skype: cristoflash
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 43 рази
- Подякували: 7 разів
- Контактна інформація:
МРРТ чи ШИМ контролер?
Вітаю. Планую модернизацію системи електропостачання, буде додана додаткова СБ, загальна потужність дійде до 250ВТ . Старий 10А ШИМ контроллер, якому 12 років, хочу замінити на 30А та використати більш ефективний. Надибав на Алі ось такий [link=https://www.aliexpress.com/item/1005005492425760.html] Він дійсно МРРТ, чи це імітація під нього, хось з таким грався?
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
МРРТ чи ШИМ контролер?
Cristo, це не мррт а звичайний шим. З ним панелі можна під'єднувати лише паралельно. Відповідно ніяких переваг мррт там не буде
- Deffi
- Site Admin
- Повідомлень: 10507
- З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
- Ім'я: Евгений
- Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
- Країна, місто: Украина Днепропетровск
- Skype: Deffi123
- zello: Deffi76
- Дякував (ла): 521 раз
- Подякували: 382 рази
- Контактна інформація:
МРРТ чи ШИМ контролер?
За эти деньги он не может быть МРРТ.
Илья, возьмите проверенный временем Epever, да дороже, но точно хорошего качества.
Илья, возьмите проверенный временем Epever, да дороже, но точно хорошего качества.
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
- Cristo
- Повідомлень: 195
- З нами з: Нед серпня 12, 2012 14:19
- Ім'я: Илья
- Техніка: ВАЗ 21114 + Abbey Euroland 400
- Країна, місто: Киев
- Skype: cristoflash
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 43 рази
- Подякували: 7 разів
- Контактна інформація:
МРРТ чи ШИМ контролер?
Дякую. Мабуть, мій рівень на сьогодняшньому каравані - ШИМ. Зараз маю на криші 3 шт СБ 50 + 50 + 40 Вт з'єднані перелельно через діоди Шоттки для запобігання перетікання токів. Все на напрузі ХХ біля 27 В, під повною нагрузкою 18В. В плані добрати ще панель на 100 Вт, на місці стоянки, вирогідно, буде лежати на капоті тягача. Такі різні СБ я ніяк не зкомпоную в послідовне підключення, це не наразі та не на цьому каравані. Зараз тільки підніму потужність існуючого блоку керування електроживленням, заміню контроллер, нехай вже буде ШИМ, також заміню 10А амперметри на 30А в ланцюгах СБ, акумулятора і навантаження для візуалізації стану. Збільшу переріз силових проводів для зменшення втрат на опір. І поки все
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
МРРТ чи ШИМ контролер?
Дві 50 Вт з'єднати паралельно. Вийде 100 Вт. Тоді пару 50 Вт можна під' єднати послідовно з 100 ватною. При мррт контролері потреба в 40 ватній відпаде. Я колись мав 4 по 50 Вт з'єднані паралельно-послідовно та 30А мррт контролер. Досить гарні параметри видавала система.
От два правдивих мррт
https://a.aliexpress.com/_EJfY3Mz
https://a.aliexpress.com/_EIYDBGH
От два правдивих мррт
https://a.aliexpress.com/_EJfY3Mz
https://a.aliexpress.com/_EIYDBGH
- jevgen
- Повідомлень: 256
- З нами з: П'ят лютого 24, 2012 18:28
- Ім'я: jevgen
- Техніка: Fiat Hobbi 600 Mitsubishi Outlander
- Країна, місто: Helsinki
- Skype: bulgach1
- Подякували: 10 разів
- Контактна інформація:
МРРТ чи ШИМ контролер?
https://www.vevor.de/off-grid-solar-wec ... 0705754540
Друзья какое мнение по поводу этого контролера -инвертора?
Друзья какое мнение по поводу этого контролера -инвертора?
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
МРРТ чи ШИМ контролер?
jevgen,
"... наш сонячний інверторний контролер заряду розроблено для акумуляторних систем 24 В і підтримує різні типи акумуляторів, включаючи літій-іонні, свинцево-кислотні та спеціальні акумулятори."
Він для системи на 24В. Хоча якщо поставити перетворювач з 24 В на 12 В, то з акумуляторів можна заживити всіх споживачів на 12В (лампи, насоси, роздувку, тощо) наприклад такого на 30 А вистачить для всіх споживачів
https://tehnomix.com.ua/ru/invertor-pre ... utEALw_wcB
Але ця система має бути від'єднана від системи автомобіля. Підзарядити від генератора автомобіля теж можна, але вже за допомогою перетворювача 12-24В, ну і потужність бажано не менше 60 А, просто не знаю який у вас генератор.
Хоча для зарядки від генератора акумуляторів на 24 В можна обійтись хоча б 20 амперним, наприклад таким
https://greenchip.com.ua/0-0-871-0.html
"... наш сонячний інверторний контролер заряду розроблено для акумуляторних систем 24 В і підтримує різні типи акумуляторів, включаючи літій-іонні, свинцево-кислотні та спеціальні акумулятори."
Він для системи на 24В. Хоча якщо поставити перетворювач з 24 В на 12 В, то з акумуляторів можна заживити всіх споживачів на 12В (лампи, насоси, роздувку, тощо) наприклад такого на 30 А вистачить для всіх споживачів
https://tehnomix.com.ua/ru/invertor-pre ... utEALw_wcB
Але ця система має бути від'єднана від системи автомобіля. Підзарядити від генератора автомобіля теж можна, але вже за допомогою перетворювача 12-24В, ну і потужність бажано не менше 60 А, просто не знаю який у вас генератор.
Хоча для зарядки від генератора акумуляторів на 24 В можна обійтись хоча б 20 амперним, наприклад таким
https://greenchip.com.ua/0-0-871-0.html
- Deffi
- Site Admin
- Повідомлень: 10507
- З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
- Ім'я: Евгений
- Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
- Країна, місто: Украина Днепропетровск
- Skype: Deffi123
- zello: Deffi76
- Дякував (ла): 521 раз
- Подякували: 382 рази
- Контактна інформація:
МРРТ чи ШИМ контролер?
Илья, по панелям не всё так однозначно. Чем меньше панель, тем дороже она стоит. К примеру панель 180 ватт стоит так же или даже чуть дороже чем панель 400 ватт. Но да, 400 ватт это панель на 24 вольта и к ней нужен МРРТ контроллер. Но если к примеру посчитать: купить две панели по 180 ватт и шим контроллер или одну на 400 ватт и мррт контроллер, то естественно выгодней второй вариант и по деньгам и по выхлопу. Да, возможно сейчас не то время когда хочется вкладывать деньги в стоящий на приколе домик. Но может и не стоит. А отложить эту затею до победы, и потом уже всё сделать правильно и красиво...
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
МРРТ чи ШИМ контролер?
Погоджусь з аргументами Жені. В мене на каравані зараз 400Вт на 24В та МРРТ контролер. Навіть у хмурну погоду йде порядка 5-8А. На сонці стабільно в районі 30А, при тому що заряд акумуляторів жодного разу нижче 50% не просідав. Якби висадив акуми відсотків на 70, то струм заряду був би ще більший. Зазвичай до обіду акуми заряджені на 100%.По ціні панелей теж правильно. Коли стояли 4 по 50 Вт, то вони коштували як 1 на 400Вт. Якщо немає місця поставити 400Вт (вона досить габаритна) то тоді є зміст в 2 по 200 Вт послідовно. Мррт контролер дійсно дає гарний заряд, особливо коли погода не дуже гарна. На шим контролері потрібно щоб на панелі було не менше 14В щоб пішов заряд. На мррт контролері навіть 2 по 100 Вт з'єднані послідовно будуть мати ті 14 В рано в вранці та пізно у вечері. Це вже перевірено неодноразово.
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
МРРТ чи ШИМ контролер?
Два приклади отримання на виході з однакових панелей, але різних контролерів.
2 панелі по 100 Вт паралельно з ШИМ контролером. Напруга приблизно 17В, 11.4А 193Вт в ідеальних умовах. Нажаль їх не буває. В нас зазвичай панелі лежать стаціонарної, мало хто заморачується з позиціюванням. Тому добре якщо вдасться з них знімати хоча б 100 Вт протягом дня.
2 панелі по 100 Вт послідовно. Напруга приблизно 34 В, струм біля 5.7А. теж ніби 193 Вт але тут починається саме цікаве. МРРТ контролер перетворить зайву напругу в ампери. Зранку та ввечері, при хмарах ШИМ не видасть нічого, тому що напруга на виході контролера має перевищувати напругу акумулятора. При послідовному з'єднані та МРРТ контролері заряд буде йти і зранку і ввечері. Так, може не бути 34 В та 5.7 А на вході, але всеодно буде 17-20 В і 2-3А. Це я особисто перевірив за допомогою чотирьох панелей по 50 Вт. Коли мав шим то вони були всі паралельно і мені їх було замало. Коли придбав мррт то стало веселіше. Теорія часто розходиться з практикою.
Якщо є гроші та місце, краще поставити одну, але потужну на 400 Вт. Буде на виході щось подібне
а мррт контролер зробить свою справу. До обіду акуми завжди повні, навіть при хмарках
2 панелі по 100 Вт паралельно з ШИМ контролером. Напруга приблизно 17В, 11.4А 193Вт в ідеальних умовах. Нажаль їх не буває. В нас зазвичай панелі лежать стаціонарної, мало хто заморачується з позиціюванням. Тому добре якщо вдасться з них знімати хоча б 100 Вт протягом дня.
2 панелі по 100 Вт послідовно. Напруга приблизно 34 В, струм біля 5.7А. теж ніби 193 Вт але тут починається саме цікаве. МРРТ контролер перетворить зайву напругу в ампери. Зранку та ввечері, при хмарах ШИМ не видасть нічого, тому що напруга на виході контролера має перевищувати напругу акумулятора. При послідовному з'єднані та МРРТ контролері заряд буде йти і зранку і ввечері. Так, може не бути 34 В та 5.7 А на вході, але всеодно буде 17-20 В і 2-3А. Це я особисто перевірив за допомогою чотирьох панелей по 50 Вт. Коли мав шим то вони були всі паралельно і мені їх було замало. Коли придбав мррт то стало веселіше. Теорія часто розходиться з практикою.
Якщо є гроші та місце, краще поставити одну, але потужну на 400 Вт. Буде на виході щось подібне
а мррт контролер зробить свою справу. До обіду акуми завжди повні, навіть при хмарках
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей