Дизель проти бензини

Модератори: Co-pilot, Valentin, igor1965

Відповісти
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Дизель проти бензини

Повідомлення Ruslan »

Точно знаю що вже була тема про те, хто і чим тягає свої хатки.
Знайти чомусь не зміг.
Щоб не засерати інші теми (про Болгарію) прошу долучитись тих, хто вміє докладно, з аргументами пояснити переваги та недоліки машин, які ми використовуємо у якості тягачів, а саме у відношенні дизель-бензин. Який двигун краще для цього, чому, де є слабкі сторони, а де є перевага.
Від себе скажу. Мені імпонують дизеляки🤔. Особливо коли бортовий комп пише мені що я на залишку пального можу проїхати ще 1200 км, хоча від заправки я проїзав вже десь 150✍️


старшой
Повідомлень: 834
З нами з: Чет квітня 20, 2017 17:52
Ім'я: олег
Техніка: паджеро вагон4+шато шиара 440
Країна, місто: ивано-франковск
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 226 разів
Контактна інформація:

Дизель проти бензини

Повідомлення старшой »

Майже 40 років по виду трудовоі діяльності з дизилями . Великими , малими ,середніми , різних виробників як ще совдепівських так і надсучасних закордонних . Думаю що про ці мотори знаю якщо не абсолютно все то напевно дуже багато . Знаю іхні переваги перед бензином але і знаю іхні недоліки. Головна біда це не відповідність нашоі соляри - в десятки разів завищений вміст сірки що є смерть для хромово -молібденових покриттів плунжерів і розпилювачів форсунок . Друге - практично відсутня в реаліях база оригінальних запчастин , обладнання та головне кваліфікованих майстрів ремонтників по паливній апаратурі . Ну і останнє , це вже може і коники - стукотіння дизеля , проблеми пічки на х/х , проблемний пуск в зимі , більш затратне обслуговування і вічний сморід солярки . По цінах - ізда на газу відповідає ізді на солярці ( принаймні по Мицику ), і це при більшій потужності бензодвигуна . Хоч без суперечок знаю і підтримую - дизель в РОЛІ ТЯГАЧА буде більш зручним ніж навіть авто газ-бензин , але тільки тягача . Економія на паливі річ сумнівна , адже знавці стверджують що дизель не економить ваші гроші , а лише позичає іх вам . :uch_tiv:
старшой
Повідомлень: 834
З нами з: Чет квітня 20, 2017 17:52
Ім'я: олег
Техніка: паджеро вагон4+шато шиара 440
Країна, місто: ивано-франковск
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 226 разів
Контактна інформація:

Дизель проти бензини

Повідомлення старшой »

І ще для любителів цифр : офіційна вартість паливноі апаратури любого дизельного двигуна складає орієнтовно 70 процентів від його загальноі вартості . От і робіть висновки , панове. :uch_tiv:
Аватар користувача
Deffi
Site Admin
Повідомлень: 10507
З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
Ім'я: Евгений
Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
Країна, місто: Украина Днепропетровск
Skype: Deffi123
zello: Deffi76
Дякував (ла): 521 раз
Подякували: 382 рази
Контактна інформація:

Дизель проти бензини

Повідомлення Deffi »

Не согласен со всем выше перечисленым...
Нормальный дизель работает не намного шумней бензинки. К примеру вито который был у меня 10 лет, многие даже не понимали, работает дизель или бензин. Паджерик работает громче, хотя машинка и новей. Но как то вообще не напрягает. Обслуживание?! Так не лей шмурдяк слитый с какого то грузовика и не будет проблем! Любые морозы, сколько бы машина не стояла, всегда заводилась без проблем. А вот бензогаз. Вот тут уже вопрос спорный. Я для себя на сегодня не вижу приимуществ. Баллон нужно где то прятать. Почти всегда в ущерб месту в багажнике. Постоянные проблемы с обслуживанием газа... В итоге обслуживаешь два вида топлива, бензин и газ... То газовый клапан заглючил, то свечи нужно менять, то опять катушка накрылась. И так безконечно.... ИМХО
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Дизель проти бензини

Повідомлення Ruslan »

1.Якість соляри для дизеля, на сьогодні не актуальне питання. Вся столяра привізна, закордонна, тобто вміст сірки згідно европейских норм.
2. Запах соляри... тиждень тому віз у багажніку бензину для генератора. розлив грам 20-50. В машині досі смердить бензиною.
3.Ускладнений запуск дизеля😁. Якщо свічі накалу та акумулятор ісправні, то жодних проблем навіть близько нема.
4.Холодно в салоні напевно в камазі. Майже в усіх дизельних машинах стоять електро тени. Що в Пежо, що в ауді тепле повітря з печки йде буквально за 2 хвилини після пуску двигуна, через 5 хвилин в салоні вже Ташкент. В бензинових машинах в мене такого не було.
5....
6....
Всі перераховані недоліки стосуватись дуже старих дизелів, таких зараз вже нема
старшой
Повідомлень: 834
З нами з: Чет квітня 20, 2017 17:52
Ім'я: олег
Техніка: паджеро вагон4+шато шиара 440
Країна, місто: ивано-франковск
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 226 разів
Контактна інформація:

Дизель проти бензини

Повідомлення старшой »

Вважаю полеміку " дизель чи бензин " такою ж пустою як Кіп чи Таберт . У кожного своі уподобання і своє бачення проблеми . Є науковий досвід запозичений зі спец літератури і особисті враження . Нікому не навязую свою точку зору , просто поділився . Нехай кожен іздить на чому може і що йому подобається . На цьому -крапка.
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Дизель проти бензини

Повідомлення Ruslan »

Хочеться трохи в продовження теми. Є думка, що паливна апаратура дизеля дуже дорога і чомусь неодмінно має постійно ламатись.
Про те, що на моєму Пежо пробіг понад 400 тис км, з яких дуже багато припали на їзду з караваном, я писати не буду. По двигуну регламенті роботи як і у бензинових: помпа, ремні, фільтра, масла. За весь час лише 3 рази міняв мідні кольця під форсунками, один раз капіталив турбіну. Один раз міняв свічи накалу. Дорогі, минулого року штука коштувала 1200 грн. Міняв всі чотири, бо одна згоріла, хоча машина заводилась без проблем, але дратувало що комп бив помилку. Двигун не димить, масло не доливаю між змінами, двигун чистий, без мокроти та потьоків. Заводиться з пів тика що влітку, що взимку, якось навіть не задумувався ні разу чи заведеться. Швидше 160 на ній не їздив, але досі при можливості комфортно їхати 130, з караваном біля 100.
Не готовий сказати, тут потрібно фахівців по бензинових двигунах. Скільки раз при пробігу в 400 тис
необхідно замінити свічки запалювання? Як часто виходять з ладу катушки запалювання? Як часто виносить мозок паливний насос, той що в баці ( на дизелях їх немає) Ну і які ще є болючі місця притаманні саме бензиновим двигунам?.
Не знаю, чи то правда, але чув таку версію, що двигуни на газу значно втрачають свій ресурс, тому що температура згорання газу відмінна від температури бензини. І друга причина, що газ сухий і випалює масляну плівку, тому камера згорання швидше Зношується. чи це правда- не знаю, просто чув таке від мотористів.
Про газ скажу так. Майже 30 грн зараз коштує. Приблизно 5 л соляри на сотню зараз обійдеться у 275 грн. Газу би пішло літрів 8, це в ідеалі, але думаю що всі 9-10. Єкономічно не доцільно, та й апаратуру потрібно купити та поставити і налаштувати. Напевно ніколи не окупиться така інвестиція. Але це все суб'єктивно.
Все ж хочеться об'єктивних порівнянь, порад, застережень.
А те що колись були якісь хвороби двигунів, то лише спогади. Я наприклад колись Волгу кривим стартером заводив, бо купити акумулятор було майже як зараз- або нема, або дуже дорого. Але згадую ту Волгу завжди теплими спогадами, може тому що тоді краше стоя... 😉
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Дизель проти бензини

Повідомлення Ruslan »

Навмисне не піднімаю питання електромобілів. Причини 2. Перша, це в сучасних реаліях експлуатація електромобіля швидше за все є трохи проблематичною. Друга причина запас ходу. Як не крути, але якщо навіть Теслою тягнути караван, то думаю запасу ходу на повному заряді вистачить десь на 200 км. ( може хтось має досвід, було б цікаво.) Відповідно подорож з караваном на море, буде довготривалою. Їхати 3-4 доби на море, задоволення сумнівне.
Все ж згадуючи та порівнюючи всі машини, які колись були в мене, чомусь мені більше сподобалось користуватись дизельними двигунами. Навіть сама слаба та старовинна машина Гольф 1 на дизелі, зводився без проблем взимку. Жодного разу не підвів. Та й щось не пригадую, щоб мерз в ньому. Може молодий був, тому кров гріла? По пам'яті, десь 7 машин різного класу були на дизелі. Бензинових десь 9. Порівнюючи їх всі, відверто кажучи я не знайшов чогось, що б переважало у бензині. В дизеля знайшов лише 2 переваги: економічність та сильнішу тяговість.
Електромобіль прикольна річ, але років за 5, коли виросте запас ходу на чесних 1000 км і буде розгалужена мережа швидкісних зарядок.
Аватар користувача
Deffi
Site Admin
Повідомлень: 10507
З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
Ім'я: Евгений
Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
Країна, місто: Украина Днепропетровск
Skype: Deffi123
zello: Deffi76
Дякував (ла): 521 раз
Подякували: 382 рази
Контактна інформація:

Дизель проти бензини

Повідомлення Deffi »

За электромобиль спорить не буду. А высказывания от человека который не имеет и не понимает до конца что такое электромобиль звучат смешно... Ну да ладно. Не уместно, значит не уместно :hi_hi_hi:
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Дизель проти бензини

Повідомлення Ruslan »

Deffi писав: Сер грудня 21, 2022 20:09 За электромобиль спорить не буду. А высказывания от человека который не имеет и не понимает до конца что такое электромобиль звучат смешно... Ну да ладно. Не уместно, значит не уместно :hi_hi_hi:
Якщо є досвід експлуатації електромобіль+караван, напиши, не жаднічай. З електричок два місяці їздив на Ліфіку. Цікава машина в якості третьої в сім'ї і лише по місту. То була не моя, просто покататись дали. Той ліфік більше 160 по місту на одному заряді чомусь не їхав. Караван думаю що потянув би теж, але напевно кілометрів 100 до наступної зарядки.
Аватар користувача
Deffi
Site Admin
Повідомлень: 10507
З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
Ім'я: Евгений
Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
Країна, місто: Украина Днепропетровск
Skype: Deffi123
zello: Deffi76
Дякував (ла): 521 раз
Подякували: 382 рази
Контактна інформація:

Дизель проти бензини

Повідомлення Deffi »

С караваном не ездил. Хотя не помню, но кто то есть у нас в песочнице с лифом и караваном. И он с ним ездит на недалёкие вылазки...
Лиф изеачально не расчитан ни на дальние поездки, ни на использование его в роли тягача. Это city car. Машинка для города. По поводу пробега. Так для большинства из нас батарейки лифа хватит на день. Врядли мы проезжаем даже 100 км в день. Если правла это не работа в такси. И уж темболее точно не накручиваем 100+ км по городу без остановки. Никто не мешает доехав к примеру до работы, магазина или ещё до чего то, поставить батарейку на зарядку. Пусть даже на 15 минут. Зарядок по Украине сейчас очень много и они растут прям как грибы. Просто пока ты с этим не сталкиваешься, ты их не видишь. Ну и на последок, насчёт наших сегодняшних реалий. Даже этих нескольких часов в сутках, хватает что бы зарядить машину. Потребление дома маленькое. У меня на зарядке выставленно 1.5 квт. Меньше чем электрочайник :mi_ga_et:
Ну а про то что лиф это ещё и большой павербанк, я вообще промолчу :uch_tiv:
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Дизель проти бензини

Повідомлення Ruslan »

Deffi, В принципі, ти якраз підтвердив те, про що я написав. Електромобіль, нажаль, поки що використовувати на дальні поїздки з караваном чи без дуже проблематично. Хіба топові версії Тесли, але там цінник за який можна взяти або Q7, або BMW 7.
Отже, на сьогодні це суто машина для поїздок містом. І то бажано щоб була не єдина в сім'ї. :ne_vi_del: Вже краще гібрид, в крайньому випадку не переживаєш чи доїдеш з точки А в точку Б
Аватар користувача
Одессит
Повідомлень: 2183
З нами з: Нед січня 29, 2012 17:07
Ім'я: Денис
Техніка: MB ML430 W163+KIP GL Special 50TDB
Країна, місто: Ukraine, Odesa
Звідки: Одеса - Південна Пальміра
Дякував (ла): 79 разів
Подякували: 138 разів
Контактна інформація:

Дизель проти бензини

Повідомлення Одессит »

Ruslan писав: Чет грудня 15, 2022 23:44 Точно знаю що вже була тема про те, хто і чим тягає свої хатки.
Знайти чомусь не зміг.
Так от вона :)))

viewtopic.php?t=4625
KIP GreyLine Special 50 TDB 2002 (сейчас)
LMC Luxus 430K 1988 (в прошлом)
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Дизель проти бензини

Повідомлення Ruslan »

Всеодно дизель. Думав про електричку, але в мене в пріорітеті "всепогодний многоцелевой". Надибав собі ще одного пижика, з двигуном 2 л, 2020 року. На днях поїду переганяти та розмитнювати. Всеж реалії такі, що часто тягаю караван, або просто потрібно терміново їхати на велику відстань. Ауді як тягач від початку вирішив не експлуатувати, це сраковоз для душі. Ще й з нею значно вивалюється за вагу при якій за кордоном стягують додаткові оплати, та й апетит в неї більше. Тому вибрав знов пежо, по вазі (техпаспортів) вписався у 3500 щоб не попадати на віатули, додаткові вінетки, тощо. З чіп тюнінгом вже домовився, теж перепрошиють турбіну-форсунки як теперішнього пижика.
Довго думав про гарну електрику в цілях економії на заправках, але не переконав себе у тому, що це моє.
Аватар користувача
Deffi
Site Admin
Повідомлень: 10507
З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
Ім'я: Евгений
Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
Країна, місто: Украина Днепропетровск
Skype: Deffi123
zello: Deffi76
Дякував (ла): 521 раз
Подякували: 382 рази
Контактна інформація:

Дизель проти бензини

Повідомлення Deffi »

С электричкой всё просто. Сомневаются почти все. Но после покупки, я ещё никого не знаю кто бы пожалел. Я себе менял батарейку в электричке и машина неделю простояла. Ездил на паджерике... Так за неделю немного подохренел... За неделю заправил бегемота на две с лишним тысячи. В то время как езда на батарейке обходится 2000 грн в год! Плюс нет никаких ТО. А это ещё не хилый плюс к бюджету. Я недавно прикинул. Что за год я наезжаю около 10т.км Так вот что бы заправить бегемота мне нужно 80т.грн. а на лифе трачу 2т.грн. Вот и считай. Арифметика простая. :flag
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Дизель проти бензини

Повідомлення Ruslan »

Женя, в чомусь ти правий. Але я 10 тис наїзжаю за 2-3 місяці. Більшість по трасі. На Ауді лише в гори, або коли потрібен комфорт. Не підійде під мої потреби електричка
Аватар користувача
Deffi
Site Admin
Повідомлень: 10507
З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
Ім'я: Евгений
Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
Країна, місто: Украина Днепропетровск
Skype: Deffi123
zello: Deffi76
Дякував (ла): 521 раз
Подякували: 382 рази
Контактна інформація:

Дизель проти бензини

Повідомлення Deffi »

Ruslan писав: Сер січня 31, 2024 16:31 Женя, в чомусь ти правий. Але я 10 тис наїзжаю за 2-3 місяці
так тебе темболее выгодна электричеа. Ты же по городу тоже ездишь. И уверен, что минимум 10т наезжаешь в городском режиме, думаю даже больше... Арифметику я выше приводил. Хотя на практике с появлением электрички, ездить начинаешь больше... Перестаёшь считать стоимость поездок по месту.
Я никого не уговариваю. Просто пришел к этому сам, делюсь своим опытом с друзьями. За электричку сомневаются почти все. Но когда созревают и берут второй машиной в семью, то она становится первой и основной в первые же дни. А твоя ауди, как любимая жоповозка, будет стоять в гаражике и ждать праздничного выезда!
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Відповісти

Повернутись до “Клубне життя”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей