Ну і тепер мій. TEC-1 (Tec-360).
Модератор: igor1965
-
- Повідомлень: 1158
- З нами з: Чет вересня 08, 2016 13:52
- Ім'я: Роман
- Техніка: Renault Trafic, шукаю кемпер
- Країна, місто: Київ
- Skype: romanden
- Дякував (ла): 100 разів
- Подякували: 237 разів
- Контактна інформація:
Ну і тепер мій. TEC-1 (Tec-360).
Доброго дня. от тепер можу показати і свій караванчик. Хоч він ще кордон не перетнув, але вже декларація попередня на кордоні - тягну його сюди в суботу.
Фактура відразу написана на мене, тому мій :)
З місця покупки до Chełm проїхав з ним трохи більше 400 км - взагалі проблем не відчув. Під горку правда на 6й взагалі не тягне :) Що й не дивно. Розкачки нема ніякої. Обмеження у Польщі 80.. але їх дороги.. то їхав десь зазвичай 90 майже всю дорогу. Пробував йти 110, але непрактично бо на 6й передачі як тільки трохи під горку напряжно, а на 5й їхати нема сенсу.
Думав що палатку до нього знайдуть, але блін не виявилось потрібного розміру.
Тому відразу питання: Як правильно поміряти щоб шукати палатку? Тільки сам паз? чи весь "обод" каравану? Чи може хтось знає розмір відразу?
Пообіцяв продавець пошукати, але в них майже всі каравани великі, таких малих немає, тому не знаю чи привезуть. Краще додатково на алегро помоніторю чи на olx польському.
Ну а по історії покупки - після двох поїздок (Албанія, Греція) мене підмивало зробити щось на фаркоп для перевозки вантажу, або купити малий причіп. Бо хоч спати в машині і можна, але постійне вивантаження речей... Напряжно загалом, отім почав дивитись на Скіф, як тут хтось писав - між палатками і караваном мусить бути Скіф. але минув я я два варіанти, хоч грошей і небагато, почав шукати караван в ціні 2000-3000 у.о.
Як виявилось, в Україні це нереально. Точніше реально, але по фото виглядають страшно, а ті що не страшно то при огляді виявляються тупо вбитими.
Якби грошей було більше - вартувало б самому поїхати в Голандію. А при моїх можливостях логічно вийшло шукати саме в Польщі. От таке. Після розмитнення буде зрозуміло яка вийде ціна. Ще один варіант звісно є - пригнати його, користуватись і просто виставити на продаж :) Накинути 1000 зверху і хай собі стоїть... а раптом комусь дуже треба :) Тим більше що його максимальна вага 750 кг і в документах також.
І тоді можна буде вже щось новіше пригнати собі :)
Так що от такий причіп - Tec-1, 1989 рік, 750 кг
Фактура відразу написана на мене, тому мій :)
З місця покупки до Chełm проїхав з ним трохи більше 400 км - взагалі проблем не відчув. Під горку правда на 6й взагалі не тягне :) Що й не дивно. Розкачки нема ніякої. Обмеження у Польщі 80.. але їх дороги.. то їхав десь зазвичай 90 майже всю дорогу. Пробував йти 110, але непрактично бо на 6й передачі як тільки трохи під горку напряжно, а на 5й їхати нема сенсу.
Думав що палатку до нього знайдуть, але блін не виявилось потрібного розміру.
Тому відразу питання: Як правильно поміряти щоб шукати палатку? Тільки сам паз? чи весь "обод" каравану? Чи може хтось знає розмір відразу?
Пообіцяв продавець пошукати, але в них майже всі каравани великі, таких малих немає, тому не знаю чи привезуть. Краще додатково на алегро помоніторю чи на olx польському.
Ну а по історії покупки - після двох поїздок (Албанія, Греція) мене підмивало зробити щось на фаркоп для перевозки вантажу, або купити малий причіп. Бо хоч спати в машині і можна, але постійне вивантаження речей... Напряжно загалом, отім почав дивитись на Скіф, як тут хтось писав - між палатками і караваном мусить бути Скіф. але минув я я два варіанти, хоч грошей і небагато, почав шукати караван в ціні 2000-3000 у.о.
Як виявилось, в Україні це нереально. Точніше реально, але по фото виглядають страшно, а ті що не страшно то при огляді виявляються тупо вбитими.
Якби грошей було більше - вартувало б самому поїхати в Голандію. А при моїх можливостях логічно вийшло шукати саме в Польщі. От таке. Після розмитнення буде зрозуміло яка вийде ціна. Ще один варіант звісно є - пригнати його, користуватись і просто виставити на продаж :) Накинути 1000 зверху і хай собі стоїть... а раптом комусь дуже треба :) Тим більше що його максимальна вага 750 кг і в документах також.
І тоді можна буде вже щось новіше пригнати собі :)
Так що от такий причіп - Tec-1, 1989 рік, 750 кг
- Ильич
- Повідомлень: 1339
- З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
- Ім'я: Віктор
- Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
- Країна, місто: Харків
- Звідки: м.Харків
- Дякував (ла): 120 разів
- Подякували: 173 рази
- Контактна інформація:
Re: Ну і тепер мій. TEC-1 (Tec-360).
Поздравляю с приобретением. Пусть радует семью! Кстати,вес полный у него побольше, чем 750 кг.
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
- alexv
- Повідомлень: 71
- З нами з: Сер липня 16, 2014 10:16
- Ім'я: Саша
- Техніка: Opel+TEC
- Країна, місто: Вінниця
- Дякував (ла): 24 рази
- Подякували: 4 рази
- Контактна інформація:
Re: Ну і тепер мій. TEC-1 (Tec-360).
Роман, моі вітання!
Ще один такий же як в мене домік!
Якщо це точно WB360 (якщо відкривається праве бокове вікно то К340Т - і він коротший на 20 см і вага на бірці 750, а у WB360 - 850кг!) - то палатка має бути 730-760 (розмір здається 5), у мене Ізабелла - 750см. - так сказав Egor, попередній власник, я ще не міряв ))))
Я ж тобі кидав каталог, там є всі розміри прицепів і дані виробника на 1988рік..
Ще один такий же як в мене домік!
Якщо це точно WB360 (якщо відкривається праве бокове вікно то К340Т - і він коротший на 20 см і вага на бірці 750, а у WB360 - 850кг!) - то палатка має бути 730-760 (розмір здається 5), у мене Ізабелла - 750см. - так сказав Egor, попередній власник, я ще не міряв ))))
Я ж тобі кидав каталог, там є всі розміри прицепів і дані виробника на 1988рік..
-
- Повідомлень: 1158
- З нами з: Чет вересня 08, 2016 13:52
- Ім'я: Роман
- Техніка: Renault Trafic, шукаю кемпер
- Країна, місто: Київ
- Skype: romanden
- Дякував (ла): 100 разів
- Подякували: 237 разів
- Контактна інформація:
Re: Ну і тепер мій. TEC-1 (Tec-360).
Праве бокове не відкривається.
Добавлено спустя 36 минут 49 секунд:
Але це точно не кінг, там нема виносного рундука. Кінг дивлюсь зовсім інший. І польський техпаспорт - 750
Добавлено спустя 5 минут 48 секунд:
Добавлено спустя 36 минут 49 секунд:
на бірці в мене точно 750 кг, номер співпадає з номером на рамі.alexv писав:якщо відкривається праве бокове вікно то К340Т
Але це точно не кінг, там нема виносного рундука. Кінг дивлюсь зовсім інший. І польський техпаспорт - 750
Добавлено спустя 5 минут 48 секунд:
-
- Повідомлень: 76
- З нами з: Вів серпня 11, 2015 07:14
- Ім'я: Виктор
- Техніка: Рено Трафик
- Країна, місто: Донецкая обл
- Контактна інформація:
Re: Ну і тепер мій. TEC-1 (Tec-360).
Роман, вітаю!!! Симпатичний караванчик! Тихо заздрю))) Мій караван мене ще десь чекає, сподіваюсь))
-
- Повідомлень: 1158
- З нами з: Чет вересня 08, 2016 13:52
- Ім'я: Роман
- Техніка: Renault Trafic, шукаю кемпер
- Країна, місто: Київ
- Skype: romanden
- Дякував (ла): 100 разів
- Подякували: 237 разів
- Контактна інформація:
Re: Ну і тепер мій. TEC-1 (Tec-360).
От тепер можна вітати. Розмитнено, на номерах і вже в Києві.
Мало того, під сидінням знайшовся тент. Який - ще не знаю :) поки тільки доїхав. Не розкладав.
Єдине що незрозуміло - там є 2 коробочки під умивальником - підписано 12 вольт і 220 вольт. Але схоже розводки до акумулятора на 12 вольт нема. Тобто я так розумію 12 вольт то розводка зовнішніх ліхтарів просто коли підключено від фаркопа.
а акумулятор і 12 вольт треба щось придумати буде самому.
Хоча насос же не працює від 220в, значить є десь блоки живлення. :) Купа питань ще по електриці загалом :) Руки чешуться і не знаю поки коли і з чого почати.
Мало того, під сидінням знайшовся тент. Який - ще не знаю :) поки тільки доїхав. Не розкладав.
Єдине що незрозуміло - там є 2 коробочки під умивальником - підписано 12 вольт і 220 вольт. Але схоже розводки до акумулятора на 12 вольт нема. Тобто я так розумію 12 вольт то розводка зовнішніх ліхтарів просто коли підключено від фаркопа.
а акумулятор і 12 вольт треба щось придумати буде самому.
Хоча насос же не працює від 220в, значить є десь блоки живлення. :) Купа питань ще по електриці загалом :) Руки чешуться і не знаю поки коли і з чого почати.
- gachok
- Повідомлень: 813
- З нами з: Сер листопада 21, 2012 10:42
- Ім'я: Олег
- Техніка: OPEL VIVARO L2H2.DATHLEFFS 1989 г.
- Країна, місто: Киев
- Skype: gachok43
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Ну і тепер мій. TEC-1 (Tec-360).
Начать надо с путешествия. Потом будет понятно, что надо. У меня получилось понять . Своими руками вышло немного дешевле чем фирменное. В общем где еще раз по цене каравана.
- Egor
- Повідомлень: 1410
- З нами з: Нед квітня 20, 2014 23:22
- Ім'я: Игорь
- Техніка: VW Passat+TEC
- Країна, місто: Украина Киев
- Skype: egor_ov966
- Дякував (ла): 16 разів
- Подякували: 13 разів
- Контактна інформація:
Re: Ну і тепер мій. TEC-1 (Tec-360).
В тех коробочках разводка по каравану. 12В это соединения на внутренние потребители - насос, свет.
Относись к людям так, как хочешь, чтобы они относились к тебе.
050 448-45-66
050 448-45-66
-
- Повідомлень: 1158
- З нами з: Чет вересня 08, 2016 13:52
- Ім'я: Роман
- Техніка: Renault Trafic, шукаю кемпер
- Країна, місто: Київ
- Skype: romanden
- Дякував (ла): 100 разів
- Подякували: 237 разів
- Контактна інформація:
Re: Ну і тепер мій. TEC-1 (Tec-360).
Я так і не поміряв.. А яка висота каравана взагалі? Бо тут є криті місця на одній парковці і питають висоту а я хз :)
-
- Повідомлень: 1158
- З нами з: Чет вересня 08, 2016 13:52
- Ім'я: Роман
- Техніка: Renault Trafic, шукаю кемпер
- Країна, місто: Київ
- Skype: romanden
- Дякував (ла): 100 разів
- Подякували: 237 разів
- Контактна інформація:
Не секрет. 2600 доларів (з постановкою на облік).Valeriy писав:DRB И как дорого, если не секрет, вам обошелся этот караван?
Мені дуже пощастило бо випадково взнав що мій однокласник зараз має фірму, яка повністю займається всіма процедурами - розмитненням і постановкою на облік всього що тільки можна в Луцьку. Ще й добились від митниці що розмитнюють незалежно від місця прописки (навіть авто). Отримав від нього ще добру знижку по старій дружбі.
Якби я замовив у продавця відразу занижену фактуру, то міг би обійтись 2400 навіть.
Звісно що були витрати на покататись і т.д. але то таке :) Рахую що просто відвідав друзів у Варшаві :)
-
- Повідомлень: 802
- З нами з: Нед листопада 06, 2016 20:02
- Ім'я: Валерий
- Техніка: Фиат Дукато
- Країна, місто: Украина, Запорожье
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 42 рази
- Контактна інформація:
Re: Ну і тепер мій. TEC-1 (Tec-360).
DRB А оп составу затрат:
караван стоимость -
растаможка -
НДС -
караван стоимость -
растаможка -
НДС -
-
- Повідомлень: 1158
- З нами з: Чет вересня 08, 2016 13:52
- Ім'я: Роман
- Техніка: Renault Trafic, шукаю кемпер
- Країна, місто: Київ
- Skype: romanden
- Дякував (ла): 100 разів
- Подякували: 237 разів
- Контактна інформація:
Можу написати лише реальну вартість причепа - 2000 доларів.Valeriy писав:DRB А оп составу затрат:
караван стоимость -
растаможка -
НДС -
все інше було віддано товаришу на розмитнення. Фактура була на 1500 доларів виписана, а треба було б на 1000 виписувати орієнтовно.
600 доларів це груба цифра бо на платежі пішло десь біля 500 (20% +10%) доларів і ще постановка на облік, страховка і ще якісь дрібниці.
Але тут з мене не взяли (або взяли дуже мало) за свою роботу. тому цифра просто орієнтир.
Якщо цікавитесь чимось для себе то фірма гуглиться - Auto West Group. Однокласник казав що можуть все орыэнтовно порахувати. Але для цього треба знати яка буде фактурна вартість і параметри причепу чи автомобіля на розмитнення.
Востаннє редагувалось Чет квітня 19, 2018 15:19 користувачем DRB, всього редагувалось 1 раз.
-
- Повідомлень: 802
- З нами з: Нед листопада 06, 2016 20:02
- Ім'я: Валерий
- Техніка: Фиат Дукато
- Країна, місто: Украина, Запорожье
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 42 рази
- Контактна інформація:
Re: Ну і тепер мій. TEC-1 (Tec-360).
DRB Да все правильно 20% от стоимости это НДС, 15 долларов оплата услуг таможни, постановка на учет, страховка, так и выходит. Ваши друзья вас не обманули. Если прицеп весит меньше 1,6 тонны, то пошлина не оплачивается. Как не крути, а поехать в Европу и привезти самому, гораздо выгоднее.
-
- Повідомлень: 1158
- З нами з: Чет вересня 08, 2016 13:52
- Ім'я: Роман
- Техніка: Renault Trafic, шукаю кемпер
- Країна, місто: Київ
- Skype: romanden
- Дякував (ла): 100 разів
- Подякували: 237 разів
- Контактна інформація:
Він мене 100% не обманув, а виручив навіть якби було плюс робота. Бо зазвичай митниця ще пробує завищити ціну. Мені он один брокер заломив ціну 2100 доларів за розмитнення :)Valeriy писав:DRB Да все правильно 20% от стоимости это НДС, 15 долларов оплата услуг таможни, постановка на учет, страховка, так и выходит. Ваши друзья вас не обманули. Если прицеп весит меньше 1,6 тонны, то пошлина не оплачивается. Как не крути, а поехать в Европу и привезти самому, гораздо выгоднее.
Якби то був не мій однокласник то думаю ще десь 200 доларів мінімум було б вище. Але цих моментів я не скажу.
Добавлено спустя 1 минуту 59 секунд:
Re: Ну і тепер мій. TEC-1 (Tec-360).
А в Європу є сенс їхати з іншої причини - там стан в караванів реально інший, бо є вибір. Ну а за дешевими то взагалі - до 3000 доларів взагалі нема сенсу навіть шукати не гнилого. В Україні до 3000 доларів нічого не знайти.
Хоча якби в мене була більша сума і шукав би дорожчого, то я б напевне поїхав до Голандії. А так то я прямо в Польщі брав
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей