Шини для прицепа
Модератор: igor1965
-
- Повідомлень: 7
- З нами з: Суб листопада 06, 2021 20:29
- Ім'я: Stepan
- Техніка: прицеп Beyerland 430 MD
- Країна, місто: Тернопіль
- Дякував (ла): 3 рази
- Контактна інформація:
Шини для прицепа
Обираю шини для прицепу і стикнувся з такою ситуацією прості шини тримають навантаження 600 кг 1 шт маса навантаженого каравана 1150 кг фактично шини будуть навантажені майже максимально. Дивився багато відео і чув що використовують шини з індексом С хотя шини з індексом С теж часно мають навантаження на одну шину ті самі 600 кг але фактично розумію що вони жорсткі щоб не розтрясяло меблі.
Відповідно питання:
1. Який досвід використання шин у вас?
2. Які варто поставити шини? Та які шини ідуть з заводу на причепах?
Відповідно питання:
1. Який досвід використання шин у вас?
2. Які варто поставити шини? Та які шини ідуть з заводу на причепах?
-
- Повідомлень: 846
- З нами з: Чет квітня 20, 2017 17:52
- Ім'я: олег
- Техніка: паджеро вагон4+шато шиара 440
- Країна, місто: ивано-франковск
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 227 разів
- Контактна інформація:
Шини для прицепа
Заводський варіант з індексом С - тобто вантажні . З особистого досвіду : - на одному з причепів стояли звичайні шосейні з відповідним індексом навантаження ( причіп повною масою 1200 ) , такі шини найти не проблема , та і причіп іде доволі мяко але тут інша проблема - тиск в шинах не більше 2.5 атм максимум до 3.0 а це лишній опір при русі . На причепах виробник рекомендуе тиск 3.8 -4.5 , а таких звичайних шосейок немае .Причіп транспорт підвищеноі небезпеки , а шосейки на ньому будуть працювати на межі своеі можливрсті , тому зі зміною причепа ( зараз повна маса 1600 ) тільки С і тиск 4.0 - 4.5 , хоч плавність ходу звичайно стала гіршою , та й мувер працюе гірше зважаючи на жорсткість шин . Якщо любите ризик , але шануете причіп ставте шосейки , якщо дбаете за свою і чужу бнзпеку то маловантажні і іздіть акуратніше , хоч за чотири роки ізди на шосейці проблем в мене не було , тай і новий власник причепу не спішить міняти резину .
- Serg01
- Повідомлень: 731
- З нами з: П'ят березня 23, 2018 08:53
- Ім'я: Sergey
- Техніка: Rav4 SpaceBus
- Країна, місто: UA Kiev
- Звідки: Kiev
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 48 разів
- Контактна інформація:
Шини для прицепа
У меня на прицепе колеса как и на тягаче. Это избавляет от необходимости возить запаску для прицепа . Хлопот на порядок меньше (проверять давление, не забыть ключ) и нет лишнего балласта. В дороге всегда в случае чего можно с прицепа колесо взять на тягач (если пробил запаску) и доехать до шиномонтажа. Повышенное давление в шинах имеет свои плюсы (меньше сопротивление качению-экономичнее поездка) и минусы (неровности не деформируют покрышку, а передаются на подвеску полностью, нагружая амортизатор). Чем больше диаметр колеса, тем меньше трясет прицеп на неровностях и на большую грузоподъемность рассчитана резина. Я делал прицеп сам, потому ограничений по колесной нише у меня не было. Если есть готовый прицеп, возможно есть смысл один раз напрячься и переделать колесную нишу ради плюсов.
-
- Повідомлень: 23
- З нами з: Нед вересня 19, 2021 17:26
- Ім'я: Андрій
- Техніка: Комбік, Антарка, Teardrop trailer
- Країна, місто: Львів
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 23 рази
- Контактна інформація:
Шини для прицепа
Шини з індексом С - хороший вибір, але треба переконатись, що вони не будуть затирати. Цешки в основному повнорозмірні і через це в себе був змушений змінювати кріплення бризговиків.
Вони не настільки жорсткі щоб розтрясати причеп, вони значно важчі, але в даному випадку це не проблема.
Вони не настільки жорсткі щоб розтрясати причеп, вони значно важчі, але в даному випадку це не проблема.
- Одессит
- Повідомлень: 2186
- З нами з: Нед січня 29, 2012 17:07
- Ім'я: Денис
- Техніка: MB ML430 W163+KIP GL Special 50TDB
- Країна, місто: Ukraine, Odesa
- Звідки: Одеса - Південна Пальміра
- Дякував (ла): 79 разів
- Подякували: 138 разів
- Контактна інформація:
Шини для прицепа
1. Посмотрите свой индекс на шинах и их размер.
Обычно безболезненно можно поставить чуть бОльший соседний размер по ширине или высоте. При этом обычно индекс нагрузки на покрышке тоже возрастает. Таким способом можно не ставить резину с индексом С на легкий караван, а оставить обычную гражданскую.
2. Я не думаю, что при весе 1150кг на оси, что то приключится с обычными колесами с индексом нагрузки 600кг на колесо. Покрышки имеют запас по прочности. А в комфорте выиграете однозначно.
3. Рекомендации качать 3,5 атм и более считаю неправильными. По крайней мере, для наших дорог. Мы как то обсуждали этот вопрос и пришли в мнению ,что большинство качает 2,8-3,0атм. И это давление вполне отлично ходит по нашим дорогам.
Обычно безболезненно можно поставить чуть бОльший соседний размер по ширине или высоте. При этом обычно индекс нагрузки на покрышке тоже возрастает. Таким способом можно не ставить резину с индексом С на легкий караван, а оставить обычную гражданскую.
2. Я не думаю, что при весе 1150кг на оси, что то приключится с обычными колесами с индексом нагрузки 600кг на колесо. Покрышки имеют запас по прочности. А в комфорте выиграете однозначно.
3. Рекомендации качать 3,5 атм и более считаю неправильными. По крайней мере, для наших дорог. Мы как то обсуждали этот вопрос и пришли в мнению ,что большинство качает 2,8-3,0атм. И это давление вполне отлично ходит по нашим дорогам.
KIP GreyLine Special 50 TDB 2002 (сейчас)
LMC Luxus 430K 1988 (в прошлом)
LMC Luxus 430K 1988 (в прошлом)
- Одессит
- Повідомлень: 2186
- З нами з: Нед січня 29, 2012 17:07
- Ім'я: Денис
- Техніка: MB ML430 W163+KIP GL Special 50TDB
- Країна, місто: Ukraine, Odesa
- Звідки: Одеса - Південна Пальміра
- Дякував (ла): 79 разів
- Подякували: 138 разів
- Контактна інформація:
Шини для прицепа
Более того, я на свой предыдущий караван ставил колеса 15" с обычной резиной вместо заводских 13" с резиной С-шкой.
Выиграл в комфорте, накате, внешнем виде и т.д.
Выиграл в комфорте, накате, внешнем виде и т.д.
KIP GreyLine Special 50 TDB 2002 (сейчас)
LMC Luxus 430K 1988 (в прошлом)
LMC Luxus 430K 1988 (в прошлом)
-
- Повідомлень: 846
- З нами з: Чет квітня 20, 2017 17:52
- Ім'я: олег
- Техніка: паджеро вагон4+шато шиара 440
- Країна, місто: ивано-франковск
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 227 разів
- Контактна інформація:
Шини для прицепа
Только одно замечание к сказаному : - в таком случае прийдется ставить зазор в катках мувера не 18-20 , а максимум 15 , иначе не едит.
-
- Повідомлень: 7
- З нами з: Суб листопада 06, 2021 20:29
- Ім'я: Stepan
- Техніка: прицеп Beyerland 430 MD
- Країна, місто: Тернопіль
- Дякував (ла): 3 рази
- Контактна інформація:
Шини для прицепа
В результаті заказав шини призначені спеціально для причепів без індексу С але з навантаженням до 710 кг був здивований але такі існують.
- Одессит
- Повідомлень: 2186
- З нами з: Нед січня 29, 2012 17:07
- Ім'я: Денис
- Техніка: MB ML430 W163+KIP GL Special 50TDB
- Країна, місто: Ukraine, Odesa
- Звідки: Одеса - Південна Пальміра
- Дякував (ла): 79 разів
- Подякували: 138 разів
- Контактна інформація:
Шини для прицепа
Сколько лет этим покрышкам? Выглядят очень старыми...S.Lytsishin писав: ↑Сер лютого 16, 2022 20:09 В результаті заказав шини призначені спеціально для причепів без індексу С але з навантаженням до 710 кг був здивований але такі існують.
KIP GreyLine Special 50 TDB 2002 (сейчас)
LMC Luxus 430K 1988 (в прошлом)
LMC Luxus 430K 1988 (в прошлом)
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей