Тріщина на рамі.
Модератор: igor1965
-
- Повідомлень: 7
- З нами з: Суб листопада 06, 2021 20:29
- Ім'я: Stepan
- Техніка: прицеп Beyerland 430 MD
- Країна, місто: Тернопіль
- Дякував (ла): 3 рази
- Контактна інформація:
Тріщина на рамі.
Привіт всім караванерам, вступив у ваші лави придбавши прицеп Beyerland 430 MD.
З основною частиною питань що по ньому є вже розібрався зараз стикнувся з питанням рами та підвіски.
маю три питання з приводу цього
1. В мене є тріщини на рамі з двох сторін що для мене дивно в місцях згину і семетричні з двох сторін фото додаю підкажіть що це і як з ним можна боротися чи якісь вставки ставити чи можливо просто заварити.
2. Питання джгутова підвіска незрозуміло у якому вона стані, як це оприділити? З приводу її ремонту читав на форумі.
3. Дивився в інтернеті що є спеціальні амортизатори для підвіски прицепів що стоять на рамі алко чи хтось використовува і чи можна ставити нерозуміючи яка ситуація з джгутами щоб не лізти до тих джгутів.
Дякую всім за допомогу.
З основною частиною питань що по ньому є вже розібрався зараз стикнувся з питанням рами та підвіски.
маю три питання з приводу цього
1. В мене є тріщини на рамі з двох сторін що для мене дивно в місцях згину і семетричні з двох сторін фото додаю підкажіть що це і як з ним можна боротися чи якісь вставки ставити чи можливо просто заварити.
2. Питання джгутова підвіска незрозуміло у якому вона стані, як це оприділити? З приводу її ремонту читав на форумі.
3. Дивився в інтернеті що є спеціальні амортизатори для підвіски прицепів що стоять на рамі алко чи хтось використовува і чи можна ставити нерозуміючи яка ситуація з джгутами щоб не лізти до тих джгутів.
Дякую всім за допомогу.
- nord58
- Повідомлень: 471
- З нами з: Вів грудня 11, 2012 17:33
- Ім'я: Сергей
- Техніка: Dacia Logan MCV -COMPASS shadow 340
- Країна, місто: Харьков
- Skype: nord58
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 30 разів
- Подякували: 32 рази
- Контактна інформація:
- udav65
- Повідомлень: 203
- З нами з: Вів травня 05, 2020 16:44
- Ім'я: Сергей
- Техніка: Fiat Ducato 280 Dethleffs
- Країна, місто: Украина
- Дякував (ла): 34 рази
- Подякували: 20 разів
- Контактна інформація:
Тріщина на рамі.
у меня вот такая проблема, снял ось поставил на место отломки , заварил , зашлифовал, покрасил, сделал усилитель до оси и после, поставил на место ось, еще не проверял в поездке, но до этого был такой скрип что ужас, я думал резиножгут , оказалось отломки на раме скрипели... кстати состояни е резиножгута можно определить по месту тросов тормоза в окошке рамы
Был бы лес, соловьи прилетят.
- nord58
- Повідомлень: 471
- З нами з: Вів грудня 11, 2012 17:33
- Ім'я: Сергей
- Техніка: Dacia Logan MCV -COMPASS shadow 340
- Країна, місто: Харьков
- Skype: nord58
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 30 разів
- Подякували: 32 рази
- Контактна інформація:
- udav65
- Повідомлень: 203
- З нами з: Вів травня 05, 2020 16:44
- Ім'я: Сергей
- Техніка: Fiat Ducato 280 Dethleffs
- Країна, місто: Украина
- Дякував (ла): 34 рази
- Подякували: 20 разів
- Контактна інформація:
Тріщина на рамі.
зачем, хорошая покраска уверен не хуже кустарной оцинковки ИМХО
Был бы лес, соловьи прилетят.
-
- Повідомлень: 7
- З нами з: Суб листопада 06, 2021 20:29
- Ім'я: Stepan
- Техніка: прицеп Beyerland 430 MD
- Країна, місто: Тернопіль
- Дякував (ла): 3 рази
- Контактна інформація:
Тріщина на рамі.
Бачу у Вас є амортизатори які відгуки з приводу них? і які зміни відчули після установки?
Аргоном потрібно варти правильно вони ж алюміньєві ці рами?
-
- Повідомлень: 834
- З нами з: Чет квітня 20, 2017 17:52
- Ім'я: олег
- Техніка: паджеро вагон4+шато шиара 440
- Країна, місто: ивано-франковск
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 226 разів
- Контактна інформація:
Тріщина на рамі.
1- рама металічна , оцинкована , зварюеться звичайною зваркою . В Вашому випадку треба вирівняти ,зробити отвір 3-5 мм в кінці тріщини , заварити і поставити підсилювач з кутника по товщині чи близькоі товщини металу рами . варити підсилювач тільки продольним швом . 2 - для більш ясноі картини зі станом підвіски потрібно фото каравану з боку , де буде видно положення колеса в арці і положення каравана відносно землі . Також треба фото віконичка в рамі через яке трос тормоза іде до тормозного барабана .3 - хід аморів каравана настільки незначний , що вони скорше данина моді ніж потреба , але якщо е бажання та гроші варто поставити - ні гірше ні краще не буде , можливо трохи зменшиться поперечна розкачка .
- nord58
- Повідомлень: 471
- З нами з: Вів грудня 11, 2012 17:33
- Ім'я: Сергей
- Техніка: Dacia Logan MCV -COMPASS shadow 340
- Країна, місто: Харьков
- Skype: nord58
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 30 разів
- Подякували: 32 рази
- Контактна інформація:
Тріщина на рамі.
Амортизаторы родные.S.Lytsishin писав: ↑Нед листопада 07, 2021 20:14
Бачу у Вас є амортизатори які відгуки з приводу них? і які зміни відчули після установки?
- nord58
- Повідомлень: 471
- З нами з: Вів грудня 11, 2012 17:33
- Ім'я: Сергей
- Техніка: Dacia Logan MCV -COMPASS shadow 340
- Країна, місто: Харьков
- Skype: nord58
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 30 разів
- Подякували: 32 рази
- Контактна інформація:
Тріщина на рамі.
Можно с толщиной уголка не стесняться и прикрутить болтами. Фото не мое, но по совету Deffi я тоже так делал. 2,5 тыщ км. проблем пока нет. Возможно будут проблемы с предстоящими техосмотрами, но тогда только с польских разборок искать подходящие лонжероны.
Востаннє редагувалось Нед листопада 07, 2021 22:12 користувачем nord58, всього редагувалось 1 раз.
-
- Повідомлень: 7
- З нами з: Суб листопада 06, 2021 20:29
- Ім'я: Stepan
- Техніка: прицеп Beyerland 430 MD
- Країна, місто: Тернопіль
- Дякував (ла): 3 рази
- Контактна інформація:
Тріщина на рамі.
для чого отвори? і що маєте не увазі продольним швом?
А вот незнаю як краще зробити чи болти чи варити.nord58 писав: ↑Нед листопада 07, 2021 21:53Можно с толщиной уголка не стесняться и прикрутить болтами. Фото не мое, но по совету Deffi я тоже так делал. 2,5 тыщ км. проблем пока нет. Возможно будут проблемы с предстоящими техосмотрами, но тогда только с польских разборок искать подходящие лонжероны.
Також неможу поняти яка причина виникнення таких тріщен
- nord58
- Повідомлень: 471
- З нами з: Вів грудня 11, 2012 17:33
- Ім'я: Сергей
- Техніка: Dacia Logan MCV -COMPASS shadow 340
- Країна, місто: Харьков
- Skype: nord58
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 30 разів
- Подякували: 32 рази
- Контактна інформація:
Тріщина на рамі.
https://mash-xxl.info/info/157044/Засверливание трещин. Наиболее простым и широко распространенным способом предупреждения дальнейшего развития образовавшейся в детали трещины является засверливание ее концов (диаметр просверливаемых отверстий 3—5 мм). [c.271]
Отверстия диаметром 5—10 мм (в зависимости от толщины детали в месте трещины) сверлят таким образом, чтобы их центры отстояли от концов трещины на 2—3 мм. Некоторые авторы рекомендуют производить засверливание трещин сверлами диаметром, равным 0,5—0,75 толщины стенки. [c.272]
- nord58
- Повідомлень: 471
- З нами з: Вів грудня 11, 2012 17:33
- Ім'я: Сергей
- Техніка: Dacia Logan MCV -COMPASS shadow 340
- Країна, місто: Харьков
- Skype: nord58
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 30 разів
- Подякували: 32 рази
- Контактна інформація:
Тріщина на рамі.
Дураки и дороги(с)S.Lytsishin писав: ↑Нед листопада 07, 2021 22:01
Також неможу поняти яка причина виникнення таких тріщен
Одни сделали раму полегче, другие слишком резво скакали по нашим дорогам.
Оцинкованная сталь.
- Павел-1
- Повідомлень: 533
- З нами з: Пон червня 15, 2009 19:46
- Ім'я: Павел
- Техніка: GW Pegasus, Невядов 126N Cкиф 3 шт
- Країна, місто: Украина. Донецк
- Звідки: Украина Донецк
- Дякував (ла): 233 рази
- Подякували: 31 раз
- Контактна інформація:
Тріщина на рамі.
Одна из причин трещин в раме, плохое крепление самой будки к раме. Есть опыт восстановления рамы из за отсутствия половины болтов (сгнили от времени) крепления будки к раме. Будка и рама жили отдельно своей жизнью, поэтому и трещины были и раму вместе дышлом рвало.nord58 писав: ↑Нед листопада 07, 2021 22:37Дураки и дороги(с)S.Lytsishin писав: ↑Нед листопада 07, 2021 22:01
Також неможу поняти яка причина виникнення таких тріщен
Одни сделали раму полегче, другие слишком резво скакали по нашим дорогам.
Оцинкованная сталь.
ЛЮБЛЮ ЖИТЬ !!!
Тел. моб. 066 710 93 94, 071 324 56 44
US8ILP
Тел. моб. 066 710 93 94, 071 324 56 44
US8ILP
-
- Повідомлень: 834
- З нами з: Чет квітня 20, 2017 17:52
- Ім'я: олег
- Техніка: паджеро вагон4+шато шиара 440
- Країна, місто: ивано-франковск
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 226 разів
- Контактна інформація:
Тріщина на рамі.
Продольний шов це варити вздовж лонжерона рами . Кутник після вварки захопить дві площини - полку і тіло швелера лонжерона . Товцини потрібно приблизно одинакові для якісного провару , ну і зварка більш надійна і не послабить полку швелера . Перевірте дуже ретельно стан підлоги в місці тріщин , кріплення будки і прилягання стін до підлоги - можливо ваш попередник влетів в серйозну яму або на швидкості перелетів поліцейського , був серйозний стрибок . Взагалі в каравані, вагончик е несучим кузовом , а так називаема рама лиш приспособа щоб його тягати . Усі проблеми рами починаються з проблем кузова , а ті в свою чергу повязані з проблемами підвіски . Треба все вирішувати в комплексі .У вас англіець , а вони надзвичайно тендітні .
- Deffi
- Site Admin
- Повідомлень: 10507
- З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
- Ім'я: Евгений
- Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
- Країна, місто: Украина Днепропетровск
- Skype: Deffi123
- zello: Deffi76
- Дякував (ла): 521 раз
- Подякували: 382 рази
- Контактна інформація:
Тріщина на рамі.
S.Lytsishin,
1. Касательно трещин на раме.
Конечно, нужно смотреть всё более глобально. На месте ли стены, мебель и не является ли это слелствием чего то ещё. Но если преподожить что всё целое и вопрос только в трещинах, что после езды по нашим дорогам почти норма. То:
Ровнем раму, хотя там небольшая волна есть с завода, завариваем полуатоматом трещину. И ставим доп распорку типа как на фото
Трубу для распорки я обычно использую 60*30*3
Кстати на многих прицепах подобная распорка стоит с завода. Но очень хлипкая и её всёравно приходится менять на усилинную.
После этого домик будет жить долго и счастливо
2. По подвеске и её состоянию, тут нужно с отреть как минимум по фото, а лучше в живую. Но вы и сами должны ощущать как прицеп едет за машиной. Роботает ли она. Но это после того как отремонтируете раму. Сейчас понятно, он как холодец, дивёт своей жизнью.... По поводу тросов ручника в отверстиях, оно конечно да, но не вмегда. Иногда он с завода просевший. Так как на одну и ту же ось, может ставится домик разного веса.... Не в брльшом диапозоне, но всё же разный...
3. Касательно амартизаторов. Можно доставить, хуже не будет. Они свободно продаются даже в Украине. Но иногда производители на резиножгут не ставят, пытаясь сэкономить хоть на чём то. Резиножгут в отличии от торсионной подвески не раскачивается. И допускается использование без амартизаторов.
1. Касательно трещин на раме.
Конечно, нужно смотреть всё более глобально. На месте ли стены, мебель и не является ли это слелствием чего то ещё. Но если преподожить что всё целое и вопрос только в трещинах, что после езды по нашим дорогам почти норма. То:
Ровнем раму, хотя там небольшая волна есть с завода, завариваем полуатоматом трещину. И ставим доп распорку типа как на фото
Трубу для распорки я обычно использую 60*30*3
Кстати на многих прицепах подобная распорка стоит с завода. Но очень хлипкая и её всёравно приходится менять на усилинную.
После этого домик будет жить долго и счастливо
2. По подвеске и её состоянию, тут нужно с отреть как минимум по фото, а лучше в живую. Но вы и сами должны ощущать как прицеп едет за машиной. Роботает ли она. Но это после того как отремонтируете раму. Сейчас понятно, он как холодец, дивёт своей жизнью.... По поводу тросов ручника в отверстиях, оно конечно да, но не вмегда. Иногда он с завода просевший. Так как на одну и ту же ось, может ставится домик разного веса.... Не в брльшом диапозоне, но всё же разный...
3. Касательно амартизаторов. Можно доставить, хуже не будет. Они свободно продаются даже в Украине. Но иногда производители на резиножгут не ставят, пытаясь сэкономить хоть на чём то. Резиножгут в отличии от торсионной подвески не раскачивается. И допускается использование без амартизаторов.
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
- nord58
- Повідомлень: 471
- З нами з: Вів грудня 11, 2012 17:33
- Ім'я: Сергей
- Техніка: Dacia Logan MCV -COMPASS shadow 340
- Країна, місто: Харьков
- Skype: nord58
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 30 разів
- Подякували: 32 рази
- Контактна інформація:
Тріщина на рамі.
Чисто теоретически... а не могли подобные деформации возникать из-за слабой работы тормоза прицепа?
- udav65
- Повідомлень: 203
- З нами з: Вів травня 05, 2020 16:44
- Ім'я: Сергей
- Техніка: Fiat Ducato 280 Dethleffs
- Країна, місто: Украина
- Дякував (ла): 34 рази
- Подякували: 20 разів
- Контактна інформація:
Тріщина на рамі.
может у вас и алюминиевые , а к меня обычное железо , тонкое 3мм совсем не для наших дорог...
Был бы лес, соловьи прилетят.
- trinity
- Повідомлень: 1517
- З нами з: Чет жовтня 11, 2012 10:18
- Ім'я: Виктор
- Техніка: Opel Vivaro + Knaus Eurostar 450
- Країна, місто: Каховка
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 6 разів
- Контактна інформація:
Тріщина на рамі.
Подтверждаю. такое же было :) трещина пошла в месте сужения рамы.. распорки не было с завода.. и начало морду тянуть вниз и отрывать. Женя усилил раму распоркой, трещинки подварили, и морду собрали и усилили тоже :) С тех пор полёт отличный. ничего не рвет не трескается, итдDeffi писав: ↑Пон листопада 08, 2021 11:03 S.Lytsishin,
1. Касательно трещин на раме.
Конечно, нужно смотреть всё более глобально. На месте ли стены, мебель и не является ли это слелствием чего то ещё. Но если преподожить что всё целое и вопрос только в трещинах, что после езды по нашим дорогам почти норма. То:
Ровнем раму, хотя там небольшая волна есть с завода, завариваем полуатоматом трещину. И ставим доп распорку типа как на фото
Трубу для распорки я обычно использую 60*30*3
Art de vivre...
- BRUTALIY
- Повідомлень: 7539
- З нами з: Нед травня 16, 2010 19:39
- Ім'я: Віталій
- Техніка: FJ
- Країна, місто: Україна, Хмельницький
- Звідки: Красо України, Подолля! (с) Л.Українка
- Дякував (ла): 16 разів
- Подякували: 25 разів
- Контактна інформація:
Тріщина на рамі.
Приїзджайте до нас в Хмельницький. ПофіксимоS.Lytsishin писав: ↑Суб листопада 06, 2021 20:41 Привіт всім караванерам, вступив у ваші лави придбавши прицеп Beyerland 430 MD.
З основною частиною питань що по ньому є вже розібрався зараз стикнувся з питанням рами та підвіски.
маю три питання з приводу цього
1. В мене є тріщини на рамі з двох сторін що для мене дивно в місцях згину і семетричні з двох сторін фото додаю підкажіть що це і як з ним можна боротися чи якісь вставки ставити чи можливо просто заварити.
2. Питання джгутова підвіска незрозуміло у якому вона стані, як це оприділити? З приводу її ремонту читав на форумі.
3. Дивився в інтернеті що є спеціальні амортизатори для підвіски прицепів що стоять на рамі алко чи хтось використовува і чи можна ставити нерозуміючи яка ситуація з джгутами щоб не лізти до тих джгутів.
Дякую всім за допомогу.
067-151-3-515
BRUTAL CARAVANS
Підбір та доставка караванів з Європи.
Ремонт та сервіс будинків на колесах. Встановлення додаткового обладнання
Запчастини і аксесуари по каталогам REIMO та FRANKANA/FREIKO
караван кемпинг кемпінг ремонт сервис тюннинг
BRUTAL CARAVANS
Підбір та доставка караванів з Європи.
Ремонт та сервіс будинків на колесах. Встановлення додаткового обладнання
Запчастини і аксесуари по каталогам REIMO та FRANKANA/FREIKO
караван кемпинг кемпінг ремонт сервис тюннинг
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 7 гостей