Тріщина на рамі.

Модератор: igor1965

Відповісти
S.Lytsishin
Повідомлень: 7
З нами з: Суб листопада 06, 2021 20:29
Ім'я: Stepan
Техніка: прицеп Beyerland 430 MD
Країна, місто: Тернопіль
Дякував (ла): 3 рази
Контактна інформація:

Тріщина на рамі.

Повідомлення S.Lytsishin »

Привіт всім караванерам, вступив у ваші лави придбавши прицеп Beyerland 430 MD.
З основною частиною питань що по ньому є вже розібрався зараз стикнувся з питанням рами та підвіски.
маю три питання з приводу цього

1. В мене є тріщини на рамі з двох сторін що для мене дивно в місцях згину і семетричні з двох сторін фото додаю підкажіть що це і як з ним можна боротися чи якісь вставки ставити чи можливо просто заварити.

2. Питання джгутова підвіска незрозуміло у якому вона стані, як це оприділити? З приводу її ремонту читав на форумі.

3. Дивився в інтернеті що є спеціальні амортизатори для підвіски прицепів що стоять на рамі алко чи хтось використовува і чи можна ставити нерозуміючи яка ситуація з джгутами щоб не лізти до тих джгутів.

Дякую всім за допомогу.
Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення


Аватар користувача
nord58
Повідомлень: 471
З нами з: Вів грудня 11, 2012 17:33
Ім'я: Сергей
Техніка: Dacia Logan MCV -COMPASS shadow 340
Країна, місто: Харьков
Skype: nord58
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 30 разів
Подякували: 32 рази
Контактна інформація:

Тріщина на рамі.

Повідомлення nord58 »

S.Lytsishin писав: Суб листопада 06, 2021 20:41 підкажіть що це
Наблюдал такое после сильного удара сзади. Но без трещин.

Зображення
Аватар користувача
udav65
Повідомлень: 203
З нами з: Вів травня 05, 2020 16:44
Ім'я: Сергей
Техніка: Fiat Ducato 280 Dethleffs
Країна, місто: Украина
Дякував (ла): 34 рази
Подякували: 20 разів
Контактна інформація:

Тріщина на рамі.

Повідомлення udav65 »

Зображення

Зображення

Зображення

у меня вот такая проблема, снял ось поставил на место отломки , заварил , зашлифовал, покрасил, сделал усилитель до оси и после, поставил на место ось, еще не проверял в поездке, но до этого был такой скрип что ужас, я думал резиножгут , оказалось отломки на раме скрипели... кстати состояни е резиножгута можно определить по месту тросов тормоза в окошке рамы
Был бы лес, соловьи прилетят. :bra_vo:
Аватар користувача
nord58
Повідомлень: 471
З нами з: Вів грудня 11, 2012 17:33
Ім'я: Сергей
Техніка: Dacia Logan MCV -COMPASS shadow 340
Країна, місто: Харьков
Skype: nord58
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 30 разів
Подякували: 32 рази
Контактна інформація:

Тріщина на рамі.

Повідомлення nord58 »

udav65 писав: Нед листопада 07, 2021 11:31 покрасил,
Рекомендуют кустарную оцинковку при помощи батарейки.
Аватар користувача
udav65
Повідомлень: 203
З нами з: Вів травня 05, 2020 16:44
Ім'я: Сергей
Техніка: Fiat Ducato 280 Dethleffs
Країна, місто: Украина
Дякував (ла): 34 рази
Подякували: 20 разів
Контактна інформація:

Тріщина на рамі.

Повідомлення udav65 »

nord58 писав: Нед листопада 07, 2021 11:51 кустарную оцинковку при помощи батарейки.

зачем, хорошая покраска уверен не хуже кустарной оцинковки ИМХО
Был бы лес, соловьи прилетят. :bra_vo:
S.Lytsishin
Повідомлень: 7
З нами з: Суб листопада 06, 2021 20:29
Ім'я: Stepan
Техніка: прицеп Beyerland 430 MD
Країна, місто: Тернопіль
Дякував (ла): 3 рази
Контактна інформація:

Тріщина на рамі.

Повідомлення S.Lytsishin »

nord58 писав: Нед листопада 07, 2021 10:25 Наблюдал такое после сильного удара сзади. Но без трещин.
Бачу у Вас є амортизатори які відгуки з приводу них? і які зміни відчули після установки?

udav65 писав: Нед листопада 07, 2021 11:31 заварил , зашлифовал, покрасил
Аргоном потрібно варти правильно вони ж алюміньєві ці рами?
старшой
Повідомлень: 834
З нами з: Чет квітня 20, 2017 17:52
Ім'я: олег
Техніка: паджеро вагон4+шато шиара 440
Країна, місто: ивано-франковск
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 226 разів
Контактна інформація:

Тріщина на рамі.

Повідомлення старшой »

1- рама металічна , оцинкована , зварюеться звичайною зваркою . В Вашому випадку треба вирівняти ,зробити отвір 3-5 мм в кінці тріщини , заварити і поставити підсилювач з кутника по товщині чи близькоі товщини металу рами . варити підсилювач тільки продольним швом . 2 - для більш ясноі картини зі станом підвіски потрібно фото каравану з боку , де буде видно положення колеса в арці і положення каравана відносно землі . Також треба фото віконичка в рамі через яке трос тормоза іде до тормозного барабана .3 - хід аморів каравана настільки незначний , що вони скорше данина моді ніж потреба , але якщо е бажання та гроші варто поставити - ні гірше ні краще не буде , можливо трохи зменшиться поперечна розкачка .
Аватар користувача
nord58
Повідомлень: 471
З нами з: Вів грудня 11, 2012 17:33
Ім'я: Сергей
Техніка: Dacia Logan MCV -COMPASS shadow 340
Країна, місто: Харьков
Skype: nord58
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 30 разів
Подякували: 32 рази
Контактна інформація:

Тріщина на рамі.

Повідомлення nord58 »

S.Lytsishin писав: Нед листопада 07, 2021 20:14

Бачу у Вас є амортизатори які відгуки з приводу них? і які зміни відчули після установки?
Амортизаторы родные.
Аватар користувача
nord58
Повідомлень: 471
З нами з: Вів грудня 11, 2012 17:33
Ім'я: Сергей
Техніка: Dacia Logan MCV -COMPASS shadow 340
Країна, місто: Харьков
Skype: nord58
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 30 разів
Подякували: 32 рази
Контактна інформація:

Тріщина на рамі.

Повідомлення nord58 »

старшой писав: Нед листопада 07, 2021 20:54 варити підсилювач тільки продольним швом .
Можно с толщиной уголка не стесняться и прикрутить болтами. Фото не мое, но по совету Deffi :flag я тоже так делал. 2,5 тыщ км. проблем пока нет. Возможно будут проблемы с предстоящими техосмотрами, но тогда только с польских разборок искать подходящие лонжероны.

Зображення
Востаннє редагувалось Нед листопада 07, 2021 22:12 користувачем nord58, всього редагувалось 1 раз.
S.Lytsishin
Повідомлень: 7
З нами з: Суб листопада 06, 2021 20:29
Ім'я: Stepan
Техніка: прицеп Beyerland 430 MD
Країна, місто: Тернопіль
Дякував (ла): 3 рази
Контактна інформація:

Тріщина на рамі.

Повідомлення S.Lytsishin »

старшой писав: Нед листопада 07, 2021 20:54 В Вашому випадку треба вирівняти ,зробити отвір 3-5 мм в кінці тріщини , заварити і поставити підсилювач з кутника по товщині чи близькоі товщини металу рами . варити підсилювач тільки продольним швом
для чого отвори? і що маєте не увазі продольним швом?

nord58 писав: Нед листопада 07, 2021 21:53
старшой писав: Нед листопада 07, 2021 20:54 варити підсилювач тільки продольним швом .
Можно с толщиной уголка не стесняться и прикрутить болтами. Фото не мое, но по совету Deffi :flag я тоже так делал. 2,5 тыщ км. проблем пока нет. Возможно будут проблемы с предстоящими техосмотрами, но тогда только с польских разборок искать подходящие лонжероны.

Зображення
А вот незнаю як краще зробити чи болти чи варити.


Також неможу поняти яка причина виникнення таких тріщен
Аватар користувача
nord58
Повідомлень: 471
З нами з: Вів грудня 11, 2012 17:33
Ім'я: Сергей
Техніка: Dacia Logan MCV -COMPASS shadow 340
Країна, місто: Харьков
Skype: nord58
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 30 разів
Подякували: 32 рази
Контактна інформація:

Тріщина на рамі.

Повідомлення nord58 »

Засверливание трещин. Наиболее простым и широко распространенным способом предупреждения дальнейшего развития образовавшейся в детали трещины является засверливание ее концов (диаметр просверливаемых отверстий 3—5 мм).  [c.271]

Отверстия диаметром 5—10 мм (в зависимости от толщины детали в месте трещины) сверлят таким образом, чтобы их центры отстояли от концов трещины на 2—3 мм. Некоторые авторы рекомендуют производить засверливание трещин сверлами диаметром, равным 0,5—0,75 толщины стенки.  [c.272]
https://mash-xxl.info/info/157044/
Аватар користувача
nord58
Повідомлень: 471
З нами з: Вів грудня 11, 2012 17:33
Ім'я: Сергей
Техніка: Dacia Logan MCV -COMPASS shadow 340
Країна, місто: Харьков
Skype: nord58
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 30 разів
Подякували: 32 рази
Контактна інформація:

Тріщина на рамі.

Повідомлення nord58 »

S.Lytsishin писав: Нед листопада 07, 2021 22:01


Також неможу поняти яка причина виникнення таких тріщен
Дураки и дороги(с)

Одни сделали раму полегче, другие слишком резво скакали по нашим дорогам.
S.Lytsishin писав: Нед листопада 07, 2021 20:14
вони ж алюміньєві ці рами?
Оцинкованная сталь.
Аватар користувача
Павел-1
Повідомлень: 533
З нами з: Пон червня 15, 2009 19:46
Ім'я: Павел
Техніка: GW Pegasus, Невядов 126N Cкиф 3 шт
Країна, місто: Украина. Донецк
Звідки: Украина Донецк
Дякував (ла): 233 рази
Подякували: 31 раз
Контактна інформація:

Тріщина на рамі.

Повідомлення Павел-1 »

nord58 писав: Нед листопада 07, 2021 22:37
S.Lytsishin писав: Нед листопада 07, 2021 22:01


Також неможу поняти яка причина виникнення таких тріщен
Дураки и дороги(с)

Одни сделали раму полегче, другие слишком резво скакали по нашим дорогам.
S.Lytsishin писав: Нед листопада 07, 2021 20:14
вони ж алюміньєві ці рами?
Оцинкованная сталь.
Одна из причин трещин в раме, плохое крепление самой будки к раме. Есть опыт восстановления рамы из за отсутствия половины болтов (сгнили от времени) крепления будки к раме. Будка и рама жили отдельно своей жизнью, поэтому и трещины были и раму вместе дышлом рвало.
ЛЮБЛЮ ЖИТЬ !!!
Тел. моб. 066 710 93 94, 071 324 56 44
US8ILP
старшой
Повідомлень: 834
З нами з: Чет квітня 20, 2017 17:52
Ім'я: олег
Техніка: паджеро вагон4+шато шиара 440
Країна, місто: ивано-франковск
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 226 разів
Контактна інформація:

Тріщина на рамі.

Повідомлення старшой »

Продольний шов це варити вздовж лонжерона рами . Кутник після вварки захопить дві площини - полку і тіло швелера лонжерона . Товцини потрібно приблизно одинакові для якісного провару , ну і зварка більш надійна і не послабить полку швелера . Перевірте дуже ретельно стан підлоги в місці тріщин , кріплення будки і прилягання стін до підлоги - можливо ваш попередник влетів в серйозну яму або на швидкості перелетів поліцейського , був серйозний стрибок . Взагалі в каравані, вагончик е несучим кузовом , а так називаема рама лиш приспособа щоб його тягати . Усі проблеми рами починаються з проблем кузова , а ті в свою чергу повязані з проблемами підвіски . Треба все вирішувати в комплексі .У вас англіець , а вони надзвичайно тендітні .
Аватар користувача
Deffi
Site Admin
Повідомлень: 10507
З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
Ім'я: Евгений
Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
Країна, місто: Украина Днепропетровск
Skype: Deffi123
zello: Deffi76
Дякував (ла): 521 раз
Подякували: 382 рази
Контактна інформація:

Тріщина на рамі.

Повідомлення Deffi »

S.Lytsishin,
1. Касательно трещин на раме.
Конечно, нужно смотреть всё более глобально. На месте ли стены, мебель и не является ли это слелствием чего то ещё. Но если преподожить что всё целое и вопрос только в трещинах, что после езды по нашим дорогам почти норма. То:
Ровнем раму, хотя там небольшая волна есть с завода, завариваем полуатоматом трещину. И ставим доп распорку типа как на фото
Зображення
Трубу для распорки я обычно использую 60*30*3
Кстати на многих прицепах подобная распорка стоит с завода. Но очень хлипкая и её всёравно приходится менять на усилинную.
После этого домик будет жить долго и счастливо :hi_hi_hi:
2. По подвеске и её состоянию, тут нужно с отреть как минимум по фото, а лучше в живую. Но вы и сами должны ощущать как прицеп едет за машиной. Роботает ли она. Но это после того как отремонтируете раму. Сейчас понятно, он как холодец, дивёт своей жизнью.... По поводу тросов ручника в отверстиях, оно конечно да, но не вмегда. Иногда он с завода просевший. Так как на одну и ту же ось, может ставится домик разного веса.... Не в брльшом диапозоне, но всё же разный...
3. Касательно амартизаторов. Можно доставить, хуже не будет. Они свободно продаются даже в Украине. Но иногда производители на резиножгут не ставят, пытаясь сэкономить хоть на чём то. Резиножгут в отличии от торсионной подвески не раскачивается. И допускается использование без амартизаторов. :flag
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Аватар користувача
nord58
Повідомлень: 471
З нами з: Вів грудня 11, 2012 17:33
Ім'я: Сергей
Техніка: Dacia Logan MCV -COMPASS shadow 340
Країна, місто: Харьков
Skype: nord58
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 30 разів
Подякували: 32 рази
Контактна інформація:

Тріщина на рамі.

Повідомлення nord58 »

Чисто теоретически... а не могли подобные деформации возникать из-за слабой работы тормоза прицепа?
Аватар користувача
udav65
Повідомлень: 203
З нами з: Вів травня 05, 2020 16:44
Ім'я: Сергей
Техніка: Fiat Ducato 280 Dethleffs
Країна, місто: Украина
Дякував (ла): 34 рази
Подякували: 20 разів
Контактна інформація:

Тріщина на рамі.

Повідомлення udav65 »

S.Lytsishin писав: Нед листопада 07, 2021 20:14 вони ж алюміньєві ці рами?
может у вас и алюминиевые , а к меня обычное железо , тонкое 3мм совсем не для наших дорог...
Был бы лес, соловьи прилетят. :bra_vo:
Аватар користувача
trinity
Повідомлень: 1517
З нами з: Чет жовтня 11, 2012 10:18
Ім'я: Виктор
Техніка: Opel Vivaro + Knaus Eurostar 450
Країна, місто: Каховка
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 6 разів
Контактна інформація:

Тріщина на рамі.

Повідомлення trinity »

Deffi писав: Пон листопада 08, 2021 11:03 S.Lytsishin,
1. Касательно трещин на раме.
Конечно, нужно смотреть всё более глобально. На месте ли стены, мебель и не является ли это слелствием чего то ещё. Но если преподожить что всё целое и вопрос только в трещинах, что после езды по нашим дорогам почти норма. То:
Ровнем раму, хотя там небольшая волна есть с завода, завариваем полуатоматом трещину. И ставим доп распорку типа как на фото
Зображення
Трубу для распорки я обычно использую 60*30*3
Подтверждаю. такое же было :) трещина пошла в месте сужения рамы.. распорки не было с завода.. и начало морду тянуть вниз и отрывать. Женя усилил раму распоркой, трещинки подварили, и морду собрали и усилили тоже :) С тех пор полёт отличный. ничего не рвет не трескается, итд :flag
Art de vivre...
Аватар користувача
BRUTALIY
Повідомлень: 7539
З нами з: Нед травня 16, 2010 19:39
Ім'я: Віталій
Техніка: FJ
Країна, місто: Україна, Хмельницький
Звідки: Красо України, Подолля! (с) Л.Українка
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 25 разів
Контактна інформація:

Тріщина на рамі.

Повідомлення BRUTALIY »

S.Lytsishin писав: Суб листопада 06, 2021 20:41 Привіт всім караванерам, вступив у ваші лави придбавши прицеп Beyerland 430 MD.
З основною частиною питань що по ньому є вже розібрався зараз стикнувся з питанням рами та підвіски.
маю три питання з приводу цього

1. В мене є тріщини на рамі з двох сторін що для мене дивно в місцях згину і семетричні з двох сторін фото додаю підкажіть що це і як з ним можна боротися чи якісь вставки ставити чи можливо просто заварити.

2. Питання джгутова підвіска незрозуміло у якому вона стані, як це оприділити? З приводу її ремонту читав на форумі.

3. Дивився в інтернеті що є спеціальні амортизатори для підвіски прицепів що стоять на рамі алко чи хтось використовува і чи можна ставити нерозуміючи яка ситуація з джгутами щоб не лізти до тих джгутів.

Дякую всім за допомогу.
Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
Приїзджайте до нас в Хмельницький. Пофіксимо
067-151-3-515
BRUTAL CARAVANS
Підбір та доставка караванів з Європи.
Ремонт та сервіс будинків на колесах. Встановлення додаткового обладнання
Запчастини і аксесуари по каталогам REIMO та FRANKANA/FREIKO



караван кемпинг кемпінг ремонт сервис тюннинг
Відповісти

Повернутись до “Караван (причіп-дача)”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 6 гостей